2013年2月6日 星期三

PARTY的預備工作﹗(附 BLUEBERRY CHEESE TART食譜)

上次講過 PARTY的食物,大頭妹有份幫手整,今日就比大家睇下大頭妹預備的部份﹗哈哈,其實佢都幾叻女,可能似我鍾意整野食,第時開 PARTY,可能唔洗我預備食物,大頭妹可以一手包辦啦﹗HEHEHEH...好早發夢的人﹗

其實同小朋友一齊煮野食係一個好好的親子時間,仲可以活動教學...(又怪獸家長上身啦),例如整啫哩的時候可以學下顏色/ 生果/ 氣味﹗整沙律都一樣,可以學下生果﹗用湯匙 "筆” 野的動作,其實仲係訓練小手的肌肉架﹗

因為我成日都同大頭妹一齊整啫哩/ 布丁,所以佢好熟手架啦﹗


整沙律的時候阿旺無影相,都是大頭妹將生果同沙律醬混合,切生果就當然係我大人做啦﹗

之後整 CHEESE CAKE﹗
佢想試下熱唔熱﹗因為整啫哩的時候 "熱" 到一下﹗


大部份我打的,佢未夠力,我比佢試幾下啫。


之後入廚房醃雞,因為有生的食材,佢無份啦﹗一陣摸完隻雞又食手指就大件事啦﹗


只是做 "監督" 同 "打氣" ﹗

對住我笑呀﹗

比爸爸影相。

整好啦﹗沙律﹗

三色啫哩﹗


CHEESE CAKE,可惜焗起的時候,大頭妹已經瞓咗啦﹗


第2朝繼續整啫哩﹗

比小朋友用刀就一定要睇實啦﹗

切好就要放入盒。


仲一邊整一邊食...

之後再鋪 BLUEBERRY﹗


其實大部份都係大頭妹鋪架﹗我只係排返靚佢﹗

睇下佢幾專心﹗



材料:
忌廉芝士 250g
糖 3 tbsp
牛奶 100ml
檸檬汁 半個 (少於半個)
蛋黃 2個
ready crust 1 個
做法:
1. 預熱焗爐至160度
2. 忌廉芝士 (室溫) 打至軟身,加入糖打至滑身 (沒有糖粒)
3. 分2次加入蛋黃,攪至混合 (加蛋黃後最不要用electronic mixer)
4. 加入檸檬汁 ,逐少加入牛奶攪至混合,倒入ready crust
5. 入焗爐以160度焗40-45分鐘 (因為爐溫有異,最好於35分鐘後睇火)
p.s. 我呢個做法的 new york cheese cake 個面是唔會金黃色的,如果想金黃色請以180度焗30-35分鐘 (因為爐溫有異,最好於25分鐘後睇火)
唔知咩係 ready crust 的朋友可以睇下呢個網址: http://www.readycrust.com

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...