2013年2月6日 星期三

肥瘦姊妹花

大頭妹同小丸子兩個的身形好唔同,不過其實回想返,大頭妹食野其實乖過小丸子﹗小丸子分人好得戚,成日想自己食,唔岩食嘅,佢會堅決合堆口,比你塞到入佢口,佢都會 "LUR" 返出嚟,好寸﹗大頭妹細個的時候食野好乖,一同佢講 "BIG BIG",就會擘同個口大一大,又唔會 "LUR" 野﹗就算依家大個囡,有時唔想食想 "LUR" ,佢都會問咗我先﹗

不過...小丸子食奶就乖過大頭妹,通常臨瞓前一齊沖支 6OZ的奶,小丸子都快過大頭妹飲晒,仲要大頭妹通常都飲剩 2OZ﹗小丸子會去搶大頭妹個奶樽﹗HEHEHE...証明奶的古營養真係好啲﹗


小丸子不停望實我...可能奇怪我點解要影佢﹗


未加鹽﹑糖﹑茄膏的羅宋湯,加星星通粉﹗

其實佢食得好開心...不過我一影佢...佢就好唔自然﹗

無大頭妹咁鍾意影相﹗

大頭妹...好鍾意影相...未見我影佢之前仲 "放蚊" ﹗

一見我部大機就好似 "上身" 咁﹗

可能真係少同小丸子影相...比起大頭妹細個時,個個星期六都影﹗


呢碗係大頭妹的,冇鹽冇糖,有茄膏的羅宋湯﹗

嗱...係唔係...大頭妹真係擘到個口好大咁食架﹗
食到成面都係...

想TRAIN佢自己食...由2歲 TRAIN到依家...都冇咩成績...




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...