2013年2月15日 星期五

情人節










因為我初六先開工,情人節(初五)阿旺都請了一天假,陪我一齊初六開工﹗哈哈哈...約了特別嘉賓 "小娜執媽” 過情人節,可惜 NATTO沒有跟媽媽出來,約了到銅鑼灣的 WISE KIDS玩,仲要由小娜執媽 BOOK場,我這個港媽真是好少帶大頭妹到 PLAYROOM玩,其實...我都是第一次去 WISE KIDS的PLAYROOM,$140/ 1.5小時,不過由於得我地 2家人 2個小朋友,我地好似包場一樣,所以好抵玩,3個職員陪我地 2個小朋友玩﹗

我起初以為是波波池﹑滑梯一類,原來佢有少少似 PLAYGROUP,有茶點時間﹑勞作時間﹑唱歌時間﹗忽然覺得 $140好抵,玩的內容有少少似大頭妹細個上 SUNNY GARDEN 的 PLAYGROUP﹗仲有好多其他玩具玩﹗不過唔比影相,只有在場外影一幅 "到此一遊" 相﹗



之後去HYSAN PLACE的何洪記食牛河,我地都是第一次食...HEHEHEH...比 "小娜執媽" 更似 "遊客"﹗








之後再去 JASON買壽司...當是慶祝情人節...其實我地一向都無慶祝情人節,有工人姐姐之後就更加...










大頭妹好喜歡吃壽司...不過...只吃飯團...HEHEHEHEH...





吃了 5件壽司飯,可能我都要考慮下平時將飯整成飯團狀﹗﹗﹗



最後仲有東海堂的西餅﹗




睡前加影 "小丸子狼咀媽媽"﹗BB好似去到某個年齡...都鍾意 "惜"人,大頭妹都試過晚晚惜下我先瞓﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...