2013年2月20日 星期三

我的大頭甜心

話說前日放工返屋企的時候,開始發燒,初初只是微燒 37.8- 38.2度,不過就成身無力,食了兩粒 PANADOL,走去瞓覺。大頭妹習慣我返屋企會陪佢玩,佢就跟我入房,以下是我地的對話:

我: 媽媽發燒呀﹗要瞓一陣﹗

大頭妹: 媽媽發燒呀?﹗睇咗醫生未呀?﹗

我: 未呀﹗

大頭妹跑出廳。

我以為佢見我瞓就自己走啦﹗

之後,大頭妹又跑返入房,仲手持HELLO KITTY醫生工具箱﹗

大頭妹 (走入被窩): 媽媽我陪你瞓吖﹗

結果...傳染埋比大頭妹...(呢個是錯誤示範,大家唔好學我咁無安全意識﹗)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...