2013年2月6日 星期三

大頭妹 & 小丸子 fashion show

雖然今日個 BLOG叫小丸子 FASHION SHOW,不過其實只有 2套衫,因為唔夠時間影相﹗其實做細有時都真是幾慘,成日都要執家姐的舊衫,但小丸子就醒啦,佢食到自己大大隻隻,咁就唔洗執家姐的舊衫...可以直接著家姐的新衫﹗﹗﹗

HEHEH...就好似我上次去 NICHOLAS & BEARS買新年衫咁...原先...真是只是買咗衫比大頭妹,買咗 1件深藍羽絨大褸 (真是好鬼靚﹗仲要是 90% DOWN + 10% FEATHER﹗﹗﹗),1件紅色羊毛大褸,1件杏色豹豹毛毛領長身冷外套,1件樽領衫,全部都是大頭妹,返到屋企見到小丸子...忽然覺得好對佢唔住﹗﹗﹗之後...我攞咗件樽領衫比小丸子試...是 3T的...佢竟然岩著,只是要摺一下袖﹗﹗﹗

就是呢件啦﹗HEHEHEH...我自己都買咗一件 16T的﹗做親子裝﹗

咁細個學人飲可樂?﹗


仲要飲到咁肉酸?﹗

立體花花位好靚架﹗

最近成日病,已經好少見到佢呢個雙下巴﹗

同爸爸笑﹗


其實...大頭妹未試,我估小丸子著得仲岩身過佢...條褲...大頭妹都唔岩著,但小丸子只是岩岩好咋﹗

最近係 GIORDANO買咗勁多衛衣,小丸子 2件 100碼,大頭妹 2件 110碼 ,我自己都有 1件 165碼的做親子裝﹗


黃色都幾SHAPE幾靚吖﹗


100碼...幾FIT身...又是只是摺袖﹗


大頭妹的 110碼...暫時可以當 TUNIC著﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...