2013年2月27日 星期三

病病病

蛇年真係唔係太順,一入蛇年全家輪住病﹗

年初一小丸子第一個病 - 支氣管炎﹗發燒燒咗 5日

小丸子好返之後,上星期一開始就我病,放工返屋企覺得個攰攰地,食咗 PANADOL 瞓一覺以為無事﹗第2日開始發冷,之後仲傳染埋比大頭妹﹗

之後成個星期都發燒,不過我只是請咗一日假,大頭妹就一直無返學。

去到星期六,明明大頭妹都退咗燒,點知半夜 2點又再燒過,仲上返 39.5度﹗

我 就仲衰,其實都未退過燒,仲日日都總有一兩個時間上返 39.5度﹗好彩星期日都有醫生睇,醫生話覺得我似甲型流感 (後來我上網睇好似即係 H1N1/ 豬流感?),佢話我一個星期都唔退燒,仲要日日都上到 39.5度係十分唔正常,問佢要唔要入院,佢又話唔洗,入院只是等退燒,無野做到。不過其實我上次坐月的時候都係咁,最後去醫院驗血又唔係甲型流感,仲一 驗完就退燒﹗其實我覺得係我身體差咗,唔夠力打啲病菌就真﹗﹗﹗

大頭妹醫生就話大頭妹係 "支氣管炎",要食抗生素﹗食咗 1日抗生素就退燒啦﹗不過都無比佢返學,休息多一兩 日先啦﹗又成個星期都冇返學啦


第一次病到要食特敏福﹗不過食完之後又真係退過燒,但一樣又會返上 39.5度﹗


寫得 BLOG的今日已經好返好多架啦﹗已經退咗燒一日﹗只不過...依家我同大頭妹都好返少少,又到小丸子再病過......全家得返鐡人爸爸支持住咋﹗真係辛苦晒啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...