2013年12月20日 星期五

大頭妹 fashion show 2013

我家有 2樣東西從來都不缺,就是愛和靚衫 (只會缺錢...heheheh...)﹗其實自從沒有再做 online shop,我都少了買衫給大頭妹和小丸子,因為之前經常入貨之後又唔捨得賣,所以 online shop已經無再入貨了﹗不過隨著大頭妹成長,佢無長肉,好彩都有長高,都是時間再買過啲靚衫衫比大頭妹啦﹗小丸子就慘少少,暫時佢都仲可以執到大頭妹上年嘅舊衫,好彩兩個相差 2年,大頭妹前一年嘅衫,小丸子就真係著唔落啦﹗



呢套是大頭妹近期最愛,因為佢好愛熊貓同企鵝,買呢 2個公仔比佢,就一定無錯架啦﹗

件藍白格仔背心是 Nicholas & Bears出品,90% down,好溫暖架﹗6折之後都要 $9xx,比大頭婆婆話我敗家,哈哈哈,我話我似你之嘛﹗

嗱﹗好似今日咁﹗就係陪大頭婆婆買手袋囉﹗
對熊貓仔 boots好靚...有少少後悔無買比小丸子﹗

heheh...自戀狂,一邊行街一邊照鏡﹗

heheh...小丸子全身都是大頭妹上年嘅舊衫﹗

唔怕...屋企仲有好多新衫﹗媽媽全部唔賣,留比你著﹗

另外又收到 Maggie姨姨 (即是 Cotton Candy Kids) 嘅聖誕禮物﹗
 http://www.cottoncandykids.net/

hheheh...呢條裙是 size 100,應該是小丸子嘅,不過都係大頭妹做 model好少少﹗

件白色 ribbon外套好 elegant﹗

呢條 shirt dress好靚,我估唔到原來大頭妹都可以 handle呢類 "型囡 look"﹗
件 shirt dress依家做特價都係 $134咋﹗

同佢影相要比啲動作佢做,佢話呢個叫 scary (唔係好難企定定)﹗
條 legging pants好正,好厚但一樣好柔軟,呢幾日咁凍真係岩晒﹗

條legging pants入面係厚身抓毛,啲毛毛好軟唔會 "吉" 身架﹗

最重要是 100% cotton﹗

呢件都係 Nicholas & Bears羽絨,上年季尾 6折的時候買,不過都好似要 $14xx﹗hehehe...ok啦﹗有時 2個囡一病,睇一轉醫生都唔止啦﹗

2 則留言:

  1. 原來你冇做on line shop 喇!係唔係真係好難做呀?
    查太

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又唔係好難做,都有錢賺 (換季時間都唔錯架),但真係好花時間,我小朋友細,我寧願花多啲時間係小朋友身上﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...