2013年12月28日 星期六

Teapot



多謝飛媽嘅邀請,上上星期五我同 Mancent 媽咪一齊去咗 Teapot 學日本 Porcelain Art﹗其實我中學時期好鍾意做手工藝,不過有咗男朋友之後,就 "轉行" 去學烹飪,到依家有小朋友就學湊小朋友,學邊度嘅興趣班好,邊間 playgroup正﹗heheheh...不過有時我覺得我地媽咪都要有自己嘅私人時間,今晚同 Mancent 媽咪同飛媽一邊做 porcelain art一邊吹水,雖然都係講仔女經,偶爾輕鬆一下,都幾開心嘅﹗(hehehe...我仲同 Mancent 媽咪交換咗一個小秘密,就係我地有冇偏心,自己同老公惜大/ 細多啲﹗)

hehehe...先比我嘅製成品大家睇下先﹗等我扮下勁先﹗
仲未燒架﹗燒完依家啡金色嘅部份會變成金色﹗
 

heheheh...再睇下我當日嘅製作過程﹗

我揀咗整 soap dispenser,放係新屋用﹗

其實茶杯 set我都好鍾意架﹗不過我 2個寶貝囡 (仲有工人姐姐)可能好快幫我打爛﹗

香港唔係好多地方有得學整 porcelain art,Teapot嘅日本Porcelain Class全套技術乃師承日本並得到License認可﹗

要做咁靚嘅 porcelain art,就係靠呢啲靚靚嘅 "轉印紙" 啦﹗

全部都是由日本空運到港架﹗

hahahah...開始啦﹗剪好轉印紙再浸水就可以用啦﹗

um...其實都唔係太難掌握,不過我估 soap dispenser係比較易嘅 (因為直身)﹗

先做底層﹗

hehehe..我揀咗花花,其實我都好愛波點﹗

我地上課當日有一位同學仔係準新娘,佢整晒一set有自己同準新郎嘅 initial 嘅陶瓷,真係好有心機﹗


hahahah...唔知燒完出嚟會點呢?

呢個 cake stand好靚呀﹗

Mandy挑戰咖啡杯,因為咖啡杯上闊下窄,多好多工序架﹗

另外,Porcelain Art 體驗課程其中一樣是 "圓型有蓋盒子",可以用嚟做賀年全盒,因所有陶瓷作品需要高溫燒焗,有興趣做返個獨一無二既賀年瓷器全盒就要參加一月頭既時間啦!


1 Jan 2013 (Wed) 1:00-3:00pm (荃灣) *** 只餘少量 ***
2 Jan 2013 (Thu) 7:30-9:30pm (荃灣)
3 Jan 2013 (Fri) 7:30-9:30pm (荃灣)
4 Jan 2013 (Sat) 6:00-8:00pm (荃灣)
5 Jan 2013 (Sun) 12:30-2:30pm (荃灣)
5 Jan 2013 (Sun) 3:00-5:00pm (荃灣)

Porcelain Art { 體驗課程} 學費: $588 Teapot
會員學費 {體驗課程}: $468 (即時免費成為Teapot 會員可獲8折優惠)
課程大約 2 小時創作時間,費用已包括白瓷器, 專用転寫紙及燒焗費用
體驗課程A款 - 一隻茶杯連一隻碟 Set
體驗課程B款 - 圓型有蓋盒子一個 / 賀年全盒一層連蓋
體驗課程C款 - 咖啡杯連膠杯蓋一個(會員學費: $488 )
體驗課程D款 - 貝殼型碟子一隻
體驗課程E款 - 心型碗一個


報名連結: http://www.teapothk.com/adult.html
如有問題請致電 28873887 / Email: info@teapothk.com
— at Teapot Art & Craft Workshop

 hahhah...寫寫下 blog中途係 teapot嘅 facebook page見到我嘅完成品啦﹗真係好靚呀﹗
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...