2013年12月31日 星期二

Home Sweet Home Project (完工篇)

時光倒流去未入伙之前,師傅最後係冬至完工,我地趕得切係聖誕節前搬屋﹗
當時嘅我...都未知我嘅聖誕節會完完全全被執屋淹蓋﹗
明明已經叫師傅整咗好多櫃,不過 3房搬 2房,面積細咗 130呎,真係唔夠地方用﹗
對上一次搬,係 1房搬 3房,加上有 1個 "1個頂 3個" 嘅工人,
我上次完全無幫過手,放工返屋企阿旺同舊工人姐姐已經執好晒間屋﹗
今次足足執咗 4日,最後要丟好多玩具同雜物,先至 "勉強” 要做塞晒啲野入間屋,
我估我都要去 ikea買返 1-2個吊櫃﹗

哈哈,今次比過未有雜物嘅 version大家睇住先﹗


客廳裝咗一把吊扇燈,扇葉係透明嘅,加上唔用嘅時候會 "收埋",所以都唔係太覺眼,之前我地師傅叫我地唔好裝吊扇燈,但佢見完呢盞都話靚﹗

明明覺得個廚房已經整咗好多櫃,點知廚房是重災區,我有好多碗碟都要 "壯烈犧牲"﹗

浴室裝咗浴室寶,呢幾日沖涼真是好感受到佢嘅好處﹗


以後已經有好多櫃,點知都放唔晒 2個囡嘅衫﹗

都以為自己個衣櫃好大,點知阿旺勁多衫,仲多衫過我﹗

4 則留言:

  1. 新屋不錯呢!
    希望你地一家2014年更幸福快樂!
    今晚係唔係溫暖既新屋由13走到14呢?
    預早同你地講聲Happy New Year :)

    回覆刪除
  2. Happy New Year ^^
    唐突問下, 你的裝修師傅做手如何? 有沒有交帶? 我出年想裝修, 正煩緊搵裝修師傅

    回覆刪除
  3. 你的吊扇燈D扇葉係透明和可以 "收埋", 咁特別,在那裡買, 我好有興趣買一支.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...