2013年12月2日 星期一

九龍城隆姐

前前前個星期三,當日請了假拍攝 "與孩同行",我地坐開 Office,要一整天在外 "工作",原來一點都不容易,拍攝 6:00完,我已經唔想再返屋企煮飯 (雖然唔係我煮...),忽然想去九龍城食泰國菜﹗我地揀咗 "隆姐",其實無咩特別原因,只是次次都去呢間...
 
我地今次叫咗: 醃生蝦﹑沙嗲雞串﹑豬串﹑青咖哩雞﹑冬陰公﹑燒魚﹑咸魚炒芥蘭﹑芒果糯米飯﹗除咗青咖哩無咩特別,其他全部都好好味﹗之後見到原來有咖哩麵包架﹗下次一定要食﹗
 
生蝦,好味在個汁,阿旺一個人食 3隻,仲想 encore...
 
真是好好味﹗
 
蝦唔算大隻...不過都好彈牙﹗
 
呢碟咸魚炒菜心...出奇地好味﹗今次到我想 encore﹗
 
串燒雞...好味﹗
 
又係個汁好好味﹗
 
冬陰公夠酸又唔太辣,我一個人飲咗 4碗﹗
 
沙嗲豬...我個人覺得雞好味啲﹗
 
燒魚非常好味,以前通常叫 "爐魚",今次好似第一次食燒,更加好味,仲平少少﹗

 
阿旺叫咗 "珍多冰"﹗
 
最後仲有甜品送,係蕃薯西米露,又係好好味﹗
 
我地另外叫咗芒果糯米飯,是我的最愛﹗

今餐整體都好滿意﹗已經想去再食多次啦﹗
 
隆姐泰國美食館
 
大家記得 like埋我地個 facebook page呀﹗多謝支持﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...