2013年12月30日 星期一

小丸子@Jolly Kingdom - KinderGenius

其實想當年幫小丸子報 playgroup嘅時候,就已經想報 Jolly Kingdom,不過我又懶得打電話去問上堂時間同學費幾多,就不了了之咗﹗直至上次去聽佢地個講座,岩岩小丸子之前個 playgroup又完咗一個session,我又決定試下﹗

聽講座嘅時間,Dr. Jeff 問我地想小朋友上 playgroup學到咩﹗我答佢想小丸子學 "認字",因為我發覺小丸子識講好多野,但認字能力明顯比大頭妹當年差﹗後來 Dr. Jeff 都有講返,佢話呢個係一個 "做細" 嘅正常現象﹗因為佢嘅學習好主要係透過 "模仿” 大嘅,行為/ 動作係最易模仿,其次就係說話,至於 "認字",佢唔會知家姐睇嘅係咩字,而我地個例子係差 2年,家姐又未識教佢 (差 5-6年又唔同講法),父母花係第 2個子女身上嘅時間又往往少過第一個,所以妹妹 "認字" 差,原來係情有可原架﹗﹗﹗

其實諗返轉頭都係,我真係好少同小丸子認字,因為要就埋大頭妹,我地通常一齊睇故事書,加上小丸子坐唔定,真是好難一個一個字教佢,我見佢已經識唱 abc song (岩次序架,係 mnlop 個段唱唔到),不過又唔識得晒 a-z喎﹗數字就好似完全唔識咁...佢見 123都讀 abc...所以真是要認認真真教下佢認字啦﹗

岩岩上咗 1個月,發覺真係間間 playgroup 嘅教法都好唔同,就好似處理 "小朋友" 坐唔定問題 (小丸子呢個問題好嚴重...),Jolly Kingdom 嘅外籍老師主張當小朋友坐唔定嘅時候就比佢出去 play zone 走一走, 再返埋位,不過當然都唔係無限次咁走去玩啦﹗中間 "認字" 時間呢,又係出去老師度攞字卡,都叫可以行個圈。

第一次上堂,課室比較大,有比小朋友玩嘅空間﹗

上堂唔比影相,我落堂等其他小朋友走咗之後影咗幾張﹗

數字呀﹗小丸子...你要快啲學識呀﹗其實都有諗返...係唔係真係冇時間到咁呢?123都未教小丸子...

Jolly Kingdom: http://jollykingdom.com/chi

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...