2013年12月11日 星期三

Home Sweet Home Project (11 Nov - 10 Dec 13)

嘩嘩嘩﹗本來想一個星期記錄一次,最後一個月先再寫進度。

因為中間主要都係鋪咗地磚,但鋪完又用膠蓋返,所以都無野影,就無特別寫﹗之後就係做廚櫃﹑浴室地櫃﹑衣櫃﹑組合櫃﹑細房床,岩岩都全部到齊,點知我地發現應該係溝通上嘅錯誤,我地想要方圓邊,師傅整咗圓邊,所以令到門同門之後好似好大條 "la" 咁﹗依家要改過啲櫃門,其實時間上就唔大影響,因為只是換門,不過就可能要洗多少少錢,所以都十五十六,其實只是 design上嘅問題,唔影響用,不過就係唔岩心水嘛﹗

其實之後檢討返,我地係唔應該唔同師傅出去睇下現成嘅 design,就係 what'sapp來來去去咁 confirm啲野,而且可以同傢俬鋪訂嘅都應該係傢俬鋪訂就算﹗又有得睇現貨,又平啲﹗

就是呢套廚櫃,阿旺要求師傅換過晒啲門﹗其實我都覺得可能依家有膠紙係面,影響咗外觀,叫師傅撕開一張睇下,其實都ok,不過阿旺話接受唔到個圓角,覺得好老土﹗

地櫃都係...睇相可能唔係好明顯,亦可能因為木色無咁礙眼﹗

浴室地櫃又是做錯咗,我地想要傳統個啲面盆,做完先發現,我地用 slide door,會唔夠位放面盆,點知佢地錯有錯著,佢地又做矮咗個櫃,所以可以放依家興個啲放上櫃面嘅湯碗面盆﹗

相對地...小朋友房嘅床已經比較滿意﹗

又係櫃門問題,個櫃門邊做咗圓角,但個櫃邊又做尖角,好似專登整嚟比大頭妹同小丸子撞頭咁...不過可以買現成 3M角邊遮返個角,問題都唔大嘅﹗

衣櫃...無咩野嘅﹗

浴室因為太細,改咗 slide door,如果唔係真係肥啲都入唔到洗手間...

又係櫃門問題囉...不過玻璃吊櫃我地都唔滿意,叫佢地再做﹗依家打算睇下廚房櫃門改成點,先決定廳嘅櫃門改唔改﹗師傅就叫我地用 2-3年先,錢又已經比咗,之後先再轉,其實我都覺得好唔環保,但又真係唔靚仔,真係好頭痛﹗(放係櫃上面嘅係浴室門)

唉...見到個分體機就明點解個窗要做咁高,其實都唔關師傅事﹗都想提提康山嘅朋友,如果你地裝修,個廳嘅分體用 1.5匹就ok架啦﹗

大門剛剛昨天才到,明天就有人裝門鎖啦﹗

依家 outstanding items仲有廚房浴室地櫃台面 (剛剛星期一先訂,要10日才到),洗菜盆﹑面盆﹑廁所,燈 (星期四早上安裝),大門門鎖 (星期四下午安裝),好似都七七八八啦﹗呀﹗仲有煤氣公司,佢地話星期六嚟裝,之後唔見人,到星期二都未見人,都要 follow up﹗hehehe...好期待間屋快啲裝修好﹗希望聖誕節前有得搬啦﹗


大家 like咗我地嘅 facebook page未呀﹗請多多支持﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...