2014年10月31日 星期五

鰂魚涌公園@20141001

2014年 10月1日 (星期三)

今日襯公眾假期帶 2個女去鰂魚涌公園玩﹗當初選擇搬來太古區,區內的配套的確是很大的考慮點﹗首先有 2個大商場,飲食購物都好方便﹗尤其是 2間大型日式超市,仲有溜冰場﹗另外就是鰂魚涌公園啦﹗近近地都可以行到去,之前爸爸勤力運動的時候,一星期都落去鰂魚涌公園的緩跑徑跑 2-3次架﹗依家就...佢嘅體重又升到上歷史新高 162磅啦﹗

雖然好近,不過我地其實都唔係成日去鰂魚涌公園,真是太懶啦﹗其實今日都是得我同大頭婆婆帶大頭妹同小丸子咋﹗

小丸子一去到公園,個百厭樣就出晒嚟﹗

佢爬呢舊野,大頭妹係唔敢玩嘅﹗所以去公園一定要睇實小丸子﹗





去到公園,大頭妹都係鍾意靜態活動,打下鼓就岩佢﹗



小丸子話前面唔夠位咩?﹗唔緊要﹗係後面爬上去,一樣打到﹗



呢個係唱歌的,不過小丸子就用嚟拉起自己﹗












小丸子: 舉高雙手,唔好郁﹗


其實點解小朋友咁鍾意玩 BUBBLE?﹗








小丸子真是唔識驚,小朋友唔識驚...即是大人要驚,一下唔留神,佢就自己爬出去腳不到地的地方﹗

我睇咗佢一陣,佢唔夠力的時候,就會 fling 返自己埋去企下﹗

終於...有一次唔夠力 fling 返自己埋去 (可以玩得耐咗),佢就露出一個好驚的表情,其實我想由得佢跌一次,一來唔係太高,二來公園有軟墊,三來我就正正企佢面前...真是有咩事...我都可以做最後反應,不過大頭婆婆忍唔住出手救咗佢﹗事後我都有同佢講返,其實咁玩有危險﹗不過...我相信...下次佢都一樣會照玩﹗

1 則留言:

  1. 小丸子真係好大膽呀!! 高左好多, 大個女好多了

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...