2014年10月6日 星期一

示範親子羽絨褸﹗bossini Happy Light Down 系列﹗


中秋節過了,就是入秋啦﹗又是時候換季啦﹗大家準備好未呀?﹗

多謝 BOSSINI 為我地一家送上今季的 HAPPY LIGHT DOWN 系列﹗是我地的第一件薄羽絨呢﹗哈哈﹗我都知薄羽絨不是什麼新產品,不過之前沒有買過,所以今次一收到,真是覺得好神奇,原來羽絨褸都可以咁薄咁輕身﹗用上 90%羽絨比例,真是又輕又薄又保暖﹗而且今次有好多唔同款,男﹑女﹑小童都有齊,輕輕鬆鬆就可以襯出靚靚家庭裝啦﹗

好啦﹗睇下我地揀咗咩款先啦﹗

小朋友款呢?﹗我個人比較喜歡背心款的羽絨褸,一來小朋友成日跑跑跳跳,著背心可以方面佢地活動,二來香港的冬天,凍極都唔會太凍,反而長時間 around 十幾度,著背心羽絨褸就岩岩好﹗

我幫大頭妹揀咗呢件花花羽絨背心﹗

我貪心媽咪揀咗 120碼,所以有少少長﹗不過冬天衫大少少都無問題,到時入面著厚身長袖衫,應該就會 FIT 身啲﹗

大頭妹似乎都好滿意,不停擺唔同的 POST比我影﹗

哈哈...其實阿旺唔係想 CHOK,佢比小丸子惹到 "眼發炎",對眼又紅又腫咗一星期,睇咗 3次醫生,所以係商場都要戴太陽眼鏡囉﹗講返件羽絨褸,今次是佢自己揀的﹗佢鍾意修身,所以揀 M SIZE﹗ 呢隻粉藍色著上身好 SHARP,有帽的設計,有時少少雨都岩著﹗

我自己就揀咗 BASIC款的粉紅色羽絨褸﹗ 隻 SHOCKING PINK夠晒搶眼,岩晒我﹗

哈哈哈...我是因為做 laser 美白,所以一定要戴帽呢﹗同大頭妹的母女裝,很不錯呢﹗

我地之前岩岩去完公園,仲食埋 yogurt,所以大頭妹心情好靚﹗幾多表情﹗

叫佢擺下 post﹗

又真是有文有路喎﹗差晒腰咁﹗叻過阿媽...即是我﹗

我幫小丸子揀咗長袖款﹗因為佢學校可以著自己衫返學,咁長袖款當校褸著﹗呢隻紅色,去拜年就岩晒啦﹗

哈哈...又係 120碼﹗ 其實佢童裝是由 100碼起,去到 160碼嘅﹗好似小丸子大約 2歲的小朋友,應該著 100 -110碼都ok﹗

今日大頭妹真是好 hyper,不停圍住阿妹跑﹗

因為夠薄身,所以就算我揀大咗 size,都唔會覺得太擁腫﹗

跑跑跳跳都無問題﹗

每一件羽絨褸仲有一個袋,方便帶出街著,去到室內唔洗著的時候,又可以摺細佢袋返埋,真是好方便﹗

最後來多一張 "全家福"﹗

大家 like 咗我地個 Facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗ 


4 則留言:

  1. 我都好like bossini ge 野呢 ^^ 價錢合理而且quality 又ok ^^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我地個日去鰂魚涌公園玩,會經過 bossini,順便係附近影,而且商場有冷氣﹗暫時呢個天氣都未著到羽絨褸

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...