2014年10月9日 星期四

最愛烹飪班 - 吉列豬扒﹑蜆麵豉湯﹑南瓜沙律﹑綠茶布丁

最近上咗一堂好特別的烹飪班,特別的地方唔係因為個課堂本身,而係 2位導師﹗

我係 facebook page都有講過,今次去 Rachel's Kitchen 上櫻井老師的日本料理班,起初我都唔記得,望下望下 2位老師一齊企我前面,忽然令我諗起,對上一次上櫻井老師堂是佢 4年前離開香港的時候,當時我陀住大頭妹 6個月,而對上一次上 Rachel老師堂是 2年前,當時陀住小丸子 2個月,但 Rachel老師好細心又眼利,一睇就睇得出我大肚,叫其他同學幫我攞凳坐﹗哈哈...係 facebook page講完,大家問我係唔係今次陀孖胎...哈哈...我今次得帶個大肚腩去上堂咋﹗

其實...我學過吉列豬扒架啦﹗係 CITYSUPER 跟佢地 FOOD COURT主廚學,不過佢都無教好耐﹗今次見到櫻井老師返嚟教,學過都要再學﹗其實佢之前每 2個月都有係煤氣教,不過我成日都夾唔到時間,上一次 5月報完又病到唔記得去上﹗我大大話話跟櫻井老師上堂都有 10年﹗由北角到上環到灣仔﹗哈哈,好開心佢仲認得我,不過佢又唔記得我係唔識日文...當年我上佢堂,是用日文上,所以佢成日以為我識日文﹗
哈哈...就係呢個畫面啦﹗

今日的主角,是好靚的加拿大豬扒﹗

綠茶布丁的材料﹗

真是好好味呀﹗﹗﹗

南瓜沙律的材料﹗
又是好好味﹗我之前未食過,原來係日本好流行﹗




蜆麵豉湯的材料﹗




睇完老師示範,大家同學一齊食飯﹗

櫻井老師 12月會再來,希望會有新食譜,咁我又可以再上佢嘅堂啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...