2014年10月5日 星期日

是日晩餐:鮮蜆蒸水蛋(附食譜)、西洋菜紅蘿蔔陳腎湯


最近心情不太好,每日一打開電視,就是見到香港人打香港人,真的很心痛。自己又病了差不多2個星期,喉嚨發炎,加 3粒飛滋!食野都食唔到,就成整蒸水蛋!

上次買蜆的時候,海鮮檔的老闆娘教我用水蛋蒸。之後上網找食譜,見到「鬼嫁」都有寫過,我又試下做,不過就冇跟足,然後見到鬼嫁的心心 LC,又好想買返個!

鮮蜆蒸水蛋
材料:蜆 1斤/ 蛋 2隻/ 清酒 1杯/煮蜆的水 100ml/ 雞湯 100ml

做法:
1.蜆先浸盬水3小時吐沙,
2.白鑊加蜆加清酒煮蜆, 
3.蜆開殼後取出,起出蜆肉,留起100ml煮蜆的水,隔去沙。
4.雞蛋發起,加入蜆水,雞湯。
5.將雞汁加入蜆,以中大火蒸 7分鐘。 




完成品個樣麻麻地,可以大火咗少少,而且我一向都懶,無包錫紙/ 保鮮紙﹗ehhehe...自己食唔怕啦﹗今晚仲要得我一個人食飯...


西洋菜紅蘿蔔陳腎湯是我最鍾愛的湯之一,間中就會想飲,而且工人姐姐都可以自己 handle﹗

哈哈...唔炒多個菜啦﹗食返西洋菜就算了﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...