2014年10月18日 星期六

靚媽週記 (8-14/9/2014)

UMMM...仍然寫梗 9月頭的﹗真是甩晒 BLOG﹗

同大頭妹一齊戴頭COOL﹗HAHHAHA...一齊做 COOL魔?﹗

HEHEHEH...仲要襯返色架﹗令到小丸子成日 COMPLAINT﹗﹗﹗不過無辦法啦﹗佢得個幾條毛,而且唔敢比佢戴返學,怕佢唔見﹗開學 2個月,已經唔見好多夾仔架啦﹗

化返個藍色小 smoky,襯返個頭 cool,同件 one piece﹗

ONE PIECE: 購自 FACEBOOK 日本代購 Panvian House

今日個妝唔錯﹗﹗﹗個人認為 NARS 的胭脂是最出色的,而且 KEEP到成日﹗
TOP: 購自 FACEBOOK 日本代購 Panvian House
haahahha...我確實需要中袖衫...遮遮手臂﹗

夏天都完先買太陽帽,無辦法啦﹗做梗 laser,唔晒得﹗不過戴完又覺得幾好...唔化妝的時候,直接遮住自己個衰樣...heheheh...然後心中密唸 "你睇我唔到﹑你睇我唔到"...

用了好一陣子,好用又介紹下,又是購自我的日本代購STEAMCREAM

STEAMCREAM 本身來自英國,攞過 Beauty Insider Choices 2010 WINNER,來頭不少﹗去到日本之後,被日本人成功包裝,依家係日本好 HIT架﹗包裝盒靚到呢﹗成日都諗唔明,點解日本人的包裝同 marketing做得咁出色﹗

HAHAHAH...話明係 "STEAM" CREAM,佢真是經過獨特的『蒸氣』注入法 "蒸過架﹗令鎖水保濕功效更快,更持久﹗依家做梗 LASER,塊面乾爭爭,醫生又叫唔好用 TONER,用 STEAMCREAM 就岩岩好﹗(其實有冇人知點解做 LASER唔可以用 TONER 呢?定因為我出暗瘡所以唔好用呢?﹗醫生只是好權威咁同我講,叫你唔洗用就唔洗用啦﹗OK...咁我屋企個幾支 TONER點?﹗)

我的是 Disney Family,一睇就知是專為大頭妹同小丸子而設架啦﹗

一盒 75g,帶出街/ 帶去旅行都好方便,一盒可以搽晒面﹑手﹑身,不過...我當然主要用來搽面啦﹗佢嘅主要成份有: 燕麥﹑杏仁油﹑甘油﹑橙花水﹑薰衣草油﹑有機可可巴油﹑可可脂,在日本工廠內完全以手工製造﹗﹗﹗用上面有淡淡的橙花香,好 relax﹗

有大量 Disney 包裝﹗唔知幾時有 Frozen 呢?﹗應該都快架啦﹗

日本和風小盒子﹗﹗

仲有節日特別包裝﹗(上年架﹗唔係今年架﹗今年嘅未知出咗未﹗)

(圖片來自: Panvian House)





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...