2014年10月10日 星期五

是日晚餐:洋蔥牛仔骨、南乳炆齋、南瓜露 (附食譜)


最近工人姐姐成日令我好勞氣﹗唉﹗但諗深一層,自己的確無努力 train過佢﹗係自己縱容佢 "得過且過" 嘅﹗就好似煮餸咁﹗佢無咩心機學,之前工人姐姐見我煮佢未煮過嘅,會不停問我落咗咩醃,會主動叫我比佢煮,我企旁邊講比佢知就ok﹗依家個工人姐姐見我落場就即閃,叫佢企定睇,但佢下次見我煮,佢又繼續閃﹗放手比佢煮,通常要失敗好多次先成功,中間要忍受一段時間﹗最好笑的是...成日問我夜晚想食咩,我叫佢諗,佢就會諗埋啲自己唔識煮,我煮開嘅餸?﹗係唔係玩野?﹗

講返今晚餐飯,除咗個洋蔥牛仔骨,另外 2樣都係工人姐姐煮﹗南瓜露是以前的工人姐姐秋天成日會煲的﹗忽然好想食,就問依家個工人姐姐識唔識煮,佢話佢應該都識喎,咁 ok啦,等佢試下啦﹗係我監督下,都成功咗﹗好野﹗以後有得食啦﹗原來佢話佢地印尼係用蕃薯煲,但煲法係一樣﹗

係街市買 4條牛仔骨都是 $38,ok啦,平過超市好多﹗忽然好想食個薄黑椒洋蔥汁,所以煮咗好多,用來撈飯,真係好正﹗

南乳炆齋食譜: http://athena-joe.blogspot.hk/2014/03/blog-post_17.html

小丸子: 都唔知食野有咩好影﹗成日偷影我﹗食奶又影﹑食飯又影﹑依家食糖水都影﹗

小丸子: 都係唔好理咁多﹗食得快好世界,食得麼無鼻哥﹗

秋天南瓜當造,真是唔好錯過﹗非常好味﹗

南瓜露
材料:
日本南瓜 1/4個 (其他南瓜都ok架﹗)
西米 半包 (大約半碗) (我用印尼西米,大粒少少,同埋 "煙 un" 啲﹗)
冰糖 適量
水 適量
椰漿 1少盒 (應該係 100ml)

做法:
1. 南瓜去籽﹑去皮﹑切粒
2.  南瓜放入熱水煲至腍身 (我用 20cm LC,連南瓜,大約是 2/3煲水)
3.  將一半南瓜壓蓉,加入冰糖﹑椰漿一齊煲至冰糖溶化就 OK啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...