2014年10月24日 星期五

中環午餐@勝香園

都好一陣子前,某日阿旺放 rest day,過來中環陪我食 lunch,我話去食勝香園,平時我一個人,真係唔會行咁遠,然後自己一個排隊等位食,而且最近天氣又涼少少,唔洗咁熱﹗我夏天真係食唔到勝香園﹗太熱太辛苦了﹗

 去勝香園除了必吃的茄通,當然唔少得咸檸七﹗

仲有檸蜜脆脆...翠華的絕對無得比﹗

阿旺的蕃茄腸仔雞翼麵﹗

我的餐肉紅彫蕃茄 (多茄) 通﹗由好耐之前,通粉加茄是要加 $2,好耐好耐之前係唔洗加 $,不過加 $之後,份量係多咗,我覺得合理﹗呢碗茄通真是好茄﹗

食完之後...我地去行返以前我做完產檢會行個條路,仲見到之前個公仔﹗不過叫阿旺再影,佢就唔理我...唔理我唔緊要...我 post返你舊相囉﹗呵呵呵﹗

嘩﹗睇返自己陀大頭妹 9個月...真是好肥﹗

大家 like 咗我地的 facebook page未呀?未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...