2012年3月23日 星期五

大頭妹22個月啦﹗

哈哈哈﹗大家無見我2日,有冇以為我入院生小丸子呢?﹗其實小丸子未出世,不過我好努力咁織冷衫,所以無時間寫BLOG﹗最近織的 "小白兔",大頭妹好鍾意,依家唔知點算啦?﹗上次織比小丸子件外套,工人姐姐竟然比咗大頭妹著,真是比佢激死﹗如果比大頭妹著先,我都唔洗織過啲新衫啦﹗唉...話佢仲要笑笑口話因為大頭妹岩著,所以比佢著﹗仲要大頭妹總共有 4-5 件新的外套﹗其中一件 NICHOLAS & BEARS,同一件POLO好貴架﹗﹗﹗過一陣又唔岩著啦﹗

講 返大頭妹的22個月成長報告先﹗佢最近忽然好似知我 "大肚" 有妹妹啦﹗有時會拎起我件衫,錫下我個肚,又唔知點解成日會話 "妹妹覺覺" (意思是妹妹是我肚入面瞓覺),我從來都無同佢講妹妹係肚入面係瞓覺架喎﹗唔通佢記得自己BB的時候係我肚入面瞓覺?﹗實在太耐人尋味...。最近仲成日 拎起人啲衫 (包括佢自己) 叫妹妹﹗有一次好搞笑,睇 "5覺大戰",佢地要摸個肥仔的肚,佢一見到就好開心叫妹妹﹗﹗﹗

睇返媽媽會的EMAIL: 22個月的小朋友應該大約有以下的發展:

重複別人的說話 (又唔算多喎,我見有啲小朋友真是好似鸚鵡咁,你講一句,佢即時講一句架﹗)
開始明白較複雜的要求 (我都唔明呢個咩意思,點為之複雜呢?)
了解物件在體積上的顯著差距,但細微的體積變化則未能分 (咁我又唔佢識唔識喎,不過如果是食物,佢一定要食最大個件囉﹗貪心人﹗﹗)
經常問「那是什麼?」 (又好少喎﹗)
開始記得不久前發生的事情,並估計即將發生的事 (佢好好記性...不過估計即將發生的事...即是咩?)
能夠配對相似形狀 (識)
可以好好地運用雙手及手指 (識)
即使沒有特別的訓練,也能把兩、三種動作組合起來(識)
能疊起四塊的積木 (識)
能蓋好或拿走容器的蓋子 (識,不過扭的樽蓋就識關唔識開)
不願上床睡覺 (原來...呢個時候唔鍾意瞓?﹗不過大頭妹幾時都唔鍾意瞓﹗)
喜歡為自己做事 (最近鍾意畫畫囉﹗)
發白日夢時會自言自語,從而發揮日常累積的經驗 (又唔明啦...算啦﹗)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...