2012年3月28日 星期三

太古APITA FOOD COURT美食



星期六阿旺要去拜山,我大肚所以無一齊去啦﹗阿旺好乖咁一早帶大頭妹去上PLAYGROUP (都唔一早...其實都上11:00),之後再出發去老爺家集合,好彩阿妹岩岩到,幫我去地鐡站接大頭妹放學﹗佢話當大頭妹見到爸爸無上地鐡的一刻,即時呆咗...由北角呆到太古先有少少反應﹗次次大大頭妹上完PLAYGROUP都會比我睇佢做的勞作,等我讚佢﹗今次仲識叫我 "STICK" ,即是要"貼堂"﹗我地係走廊貼晒佢的大作架﹗﹗﹗

大頭妹好鍾意食乳酩,成日係我個 "乞丐兜爭飯食" (乳酪是我的糖尿餐的小食)﹗


好留心咁睇廣告﹗
 
一見我影佢就古靈精怪﹗

之後等埋媽咪放工,就一齊去太古食LUNCH/ TEA啦﹗

墨魚丸...我超級鍾意食﹗


套餐拼綠茶牛奶﹗

印度薄餅

咖哩

媽咪忽然想食壽司﹗


仲買埋生果﹗

大頭妹一落街就瞓啦﹗HEHEHEH...仲好...我地可以安安落落咁食﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...