2012年3月26日 星期一

工人問題 (3)

有LIKE我FANS PAGE的BLOG友應該都知道,我工人姐姐決定唔續約﹗

其實早在12月的時候,我地已經問佢續約的問題,佢當時 問我地點解咁早問佢。我話因為我地有了細B,都要早少少有個預算,叫佢農曆新年前覆我地 (實情是我朋友個工人同佢有聯絡,佢話我工人同佢講佢唔續約,唔想湊兩個BB)。之後佢話佢父母想佢返印尼 "結婚" (通常都是呢個藉口),又話自己4年無返過佢,可能佢家人怕佢以後都唔返去,不過佢自己就唔想返,問我可唔可以比佢放假返印尼結婚,"應酬" 佢父母先。咁我其實都無所謂,我地有小朋友的,最緊要是個工人湊得掂我地個小朋友,佢肯續約,只是要返一返印尼,我當然無問題。我叫佢係我產假的時候放同 問佢想放幾耐,咁唔洗佢放假,我同阿旺是但一個又要請假。之後佢覆返我一個日子 (5月20- 6月10日,即3星期),同埋問我RENEW CONTRACT之後可唔可以一年返印尼一次,我話只要佢提早同我地講,而我地又請到假的,就唔大問題,但機票錢係點計?﹗佢好快咁答我佢自己會出,然後 又話好多顧主會一人半 (我當然唔信),我話我會問AGENT﹗AGENT的回覆當然是佢自己要負責啦﹗

當我以為已經是CONFIRM的時候,佢無啦啦 SEND MESSAGE問阿旺新CONTRACT會唔會有FOOD ALLOWANCE, 其實我地有包佢食,佢都有係我地比佢的PETTY CASH入面買早餐同LUNCH﹗每個月都用大約$200多少少買飯盒 (吉野家/ 街市的印尼小食)﹗銀碼唔太大,我地都好少過問佢。不過當時我地其實已經覺得怪怪地,同我傾的時候又唔講錢,之後竟然 SEND個MESSAGE問,仲要問另一個﹗﹗﹗咁阿旺回佢MESSAGE講叫佢LIST晒佢的 "要求" ,包括工作內容,我地再傾﹗如是者佢一路無同我地傾。

之後我上星期二CONFIRM咗佢返印尼的來回機票,佢星期五再WHATSAPP我話都是唔續約啦﹗我打比佢問佢原因,佢話因為阿旺一直無覆佢FOOD ALLOWANCE,我話如果係咁,點解佢唔同我講﹗之後我再同佢講如果佢唔RENEW,我唔會批佢EXTRA HOLIDAY (佢REQUST咗18日,但佢只有11日年假),佢應該係CONTRACT完之前扣返年假返印尼,佢仲問我機票唔係無得改期咩?﹗(我未請過工人真是唔知,唔係我問佢續唔續約,無講幾錢人工就即是最低工資咩?﹗如果佢要求加人工,咁佢係唔係應該CONFIRM我的時候同我講呢?﹗)

之 後我地第2日再同佢傾,佢話我地咁遲都唔同佢傾TERMS,令佢時間好趕急,佢話RENEW CONTRACT應該要好似新CONTRACT咁傾一次 ﹗我話我未請過工人,不過上AGENT的WEBSITE話,完約前一個月前傾就可以,而且阿旺之前都同佢講 4月初同佢傾。佢再話之前問過阿旺要FOOD ALLOWANCE,阿旺無覆佢,我就問佢點解要FOOD ALLOWANCE,其實佢每個月都已經有用我地的PETTY CASH買LUNCH BOX,我問過我朋友,大部份的工人都是晚餐煮多,第2日中午食。湊2個都無話比多啲人工,上次最低工資加咗,都是得我地加咗工人人工﹗﹗﹗我話我地之前 早咗問佢續唔續約是因為我地將會有2個小朋友,知道有啲工人唔想湊兩個,如果佢唔做我地都要時間請一個新的。同埋佢無可能唔知如果我地包佢食是無FOOD ALLOWANCE﹗攞咗FOOD ALLOWANCE就要一日三餐都自己搞掂,連油米都要自己買﹗佢唔出聲...我再問佢咩佢有朋友有FOOD ALLOWANCE咩?﹗佢又唔出聲﹗我叫佢自己諗清楚,我地只可以比$3900,如果佢覺得唔夠,佢就要搵過一個新的僱主﹗我地都要時間請一個新人﹗

不 過我同阿旺都覺得唔可以再信佢,如果佢返完印尼先話唔做,我地反而唔夠時間請一個新的﹗有冇有經驗的朋友可以教下我地應該點HANDLE呢個CASE呢? 如果佢唔RENEW,我當然唔會比佢放多過佢應有的假期啦﹗仲要我當時坐月等人用,不過如果佢依家已CONFIRM我唔續約...老實...大家仲要對住 大家3個月,都幾難搞﹗佢自己CONFIRM我唔續仲可能好少少,但如果我要佢改假期 (無論是DELAY/ 改短),我都怕佢會發難 (之前冇諗過呢個問題,不過因為佢星期六個日好反常,竟然依足晒我的INSTRUCTION做野,佢從來未跟過我的INSTRUCTION用60度水洗床 單,佢個日依然用60度洗床單,仲抹大閘...之前未見過佢做﹗我估可能佢見我話唔RENEW就CANCEL佢個假就扮野﹗)﹗

好好彩, 我仲有1個月就放產假,就算佢一個月通知我唔做,我都已經開始放產假,唔會無人係屋企湊大頭妹﹗依家仲有足夠的時候請一個新的﹗我產假的時候都已經請多了 一個PART TIME鐘點姨姨,情況算好樂觀﹗星期五的時候,仲已經約了一間AGENT 今個星期INTERVEIW新工人。大家如果有好工人/ AGENT介紹,請通知我﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...