2012年3月19日 星期一

第34週﹗第4次健康院檢查﹗

2012年3月29日 (星期四)

話咁快就34週啦﹗好快就會見到小丸子﹗上次大頭妹38週3日就出世﹗如果小丸子都早少少的話,仲有一個月就見到佢啦! 開始有少少緊張﹗其實都預備得7788﹗而且有一次經驗,今次應該唔會有大問題﹗

今日產檢我又重唔夠啦﹗今次重得 0.3KG,得55.2KG (121.5磅),其實不用上磅,我自己都知道自己瘦咗﹗手臂都瘦咗﹗最慘是胸都平咗﹗我地呢啲平胸的,一瘦就是瘦個胸﹗今次可能可以好快收身﹗阿旺不停叫我唔好再跟個糖尿餐,怕我營養不良,不過如果唔戒口,到小丸子出世血糖低先怪自己...又好似不是太好﹗其實我日日都有飲鮮奶/ 食乳酪,又有食芝士,應該都好健康嘅﹗都隔日有飲湯/ 食糖水﹗HEHEH...大家想減肥的...可能可以試下個糖尿餐﹗

其他都一切正常,醫身話BB SIZE正常 (都是用軟呎度),已經轉咗頭﹗唉吔...仲未約陸醫生,其實都真是要照一次ULTRA SOUND,睇下BB SIZE是否真的正常﹗EASTER前要辦妥呢件事﹗

之後4月10日要上瑪麗做36週的檢查,4月12日又去去贊育做B型鏈球菌測驗﹗一個星期CHECK2次,點解唔可以一次過做呢?﹗真是唔知人地搵食艱難﹗

題 外話...我前日好衝動咁打去STUDIO BOOK咗影全家福﹗﹗﹗原本打算好似上次咁自己影,不過諗兩諗...今次如無"意外"都會是我最後一次懷孕,都是正正經經影相留念﹗﹗﹗自己影次次都無 晒返出嚟﹗﹗﹗阿旺話今個星期六自己去影喎...希望真是有時間...又有精力啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...