2012年3月20日 星期二

維特健靈「小兒靈芝蜜」



好多謝維特健靈的MARKETING送咗支小兒靈芝蜜比大頭妹試﹗收到都一段日子啦﹗不過因為突如而來的妊娠糖尿,搞到我一直都未比大頭妹試...HHEHEHE...係...我妊娠糖尿同大頭妹飲蜜糖是無關係的﹗不過我本來打算同佢一齊飲嘛﹗雖然是小兒靈芝蜜,不過大人細路都飲得﹗咁今次益阿旺啦﹗佢一直都有鼻敏感,由佢去試就最岩啦﹗

我 知道好多媽咪都好抗拒中草藥成份的產品,尤其是比小朋友食﹗不過我自己就一向都相信中醫/ 中成藥保健產品 (當然是要有質素保証的啦﹗),個人認為其實只要 "適當" 運用中藥/ 保健產品,對健康是有一定的幫助,但當然又唔可以只依賴保健產品啦﹗通常大頭妹病病豬,流鼻水就食保嬰丹,咳就食猴棗散﹗有發燒就一定睇西醫﹗其實之前我 睇西醫,個西醫都好老實咁話,除咗退燒藥,其實好多BB的藥水幫助都唔大,因為BB太細,啲藥唔可以太STRONG,但唔STRONG又打唔低啲菌﹗所以 大家有冇發覺,BB好多時都要睇好幾次醫生先好返,其實可能只是靠自己打敗啲病菌﹗不過BB病真是一定要帶佢地去睇醫生 (唔好睇完我個BLOG,話我話唔洗睇醫生)﹗

呀 ﹗我又越講越遠,講返小兒靈芝蜜﹗我自己之前都是做保健產品公司的,對市面的牌子有一定的 "認識' ,所以當收到維特健靈的邀請,都好放心比大頭妹試﹗不過我當然都會上網 "研究" 一下成份啦﹗我唔會當大頭妹是白老鼠的﹗維特健靈的官網話: 小兒靈芝蜜由五類六種野生靈芝及森林蜂蜜研製而成,可增強抵抗力 ,健脾補腦 ,開胃及助便秘,大人、小朋友及半歲的嬰兒都可飲用。我自己覺得最好都等小朋友1歲以才試蜜糖,因為天然的蜜糖有可能有肉毒桿菌,消毒過的蜂蜜其實相當安 全,但都是穩陣啲好﹗

講咗咁耐其實小兒靈芝蜜有咩好處呢?﹗ QUOTE FROM 官網: 1. 維持呼吸道健康﹑改善咳和鼻敏﹑增強免疫力。2. 促進腦部發展﹑提升記憶力﹑專注力。3. 健脾開胃﹑改善偏食煩惱。其實即是靈芝的功效(主治虛勞、咳嗽、氣喘、失眠、健忘、食欲不振、消化不良),加蜂蜜功效 (清熱﹑潤燥)﹗


盒內有小匙,跟返說明書的份量沖就ok啦﹗

沖了一小杯比大頭妹﹗

試飲啦﹗

甜甜地...小朋友實鍾意啦﹗

古古惑惑咁﹗其實平時我地好少比甜野佢飲﹗今次佢發達啦﹗
仲一邊飲,一邊話YUMMY﹗

見到爸爸影佢就多多表情﹗

MONSTER﹗

暫時飲咗幾日,未清楚功效,叫阿旺試多幾日,再同大家報告下...大頭妹就應該唔識同我報告架啦﹗

如果大家都有興趣,可以到佢地的網頁睇下: http://www.vitagreen.com/zh/lingzhi-honey

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...