2012年3月12日 星期一

LUNCH PARTY@跑馬地小店POINT PIE



上星期六阿旺的朋友係跑馬地的一間小店POINT PIE包場開生日PARTY﹗HEHEH....間餐廳都係阿旺其中的一個朋友開的,主打意法菜﹗我地由1:30食到4:30,食足3個小時。難得有好野食,我暫時放自己一日監

走的時候我都有問店長,原來下午包場的最低消費都只是 $3000 (可容納20-24人)﹗吓﹗早知之前大頭妹1歲生日都嚟包場啦﹗我自己煮加買PARTY用品...都用咗...HEHEHEH...秘密...唔比得阿旺知﹗今年大頭妹生日可以考慮下﹗不過如無意外,我應該坐月中﹗唔知之前有冇提提過,其實小丸子的預產期同大頭妹的生日只是差一日,5月9日同5月8日...hheheh...唔知佢地最後會唔會同一日出世呢?﹗

頭盤: 法國生蠔,不過唔關我事,因為我都唔食蠔的﹗


總共有4款不同的生蠔﹗阿旺試晒4款,不過唔識分﹗淨係話好好味


所有蠔廚師都已經反好 (剷起再反轉)﹗唔洗自己再用叉 "剷" 起﹗一SIR入口十分方便


阿旺: 爽口﹑清甜﹑略帶海水味。



生蠔加VODKA,味道好夾﹗


要一啖飲入口的﹗朋友門玩得好開心﹗搞到我都想試下﹗


湯有3款: 龍蝦濃湯$98﹑鮮蠔周打湯$88﹑同洋蔥湯$68(由於我地PARTY關係,PORTION是細過平時ORDER的﹗)﹗

我試了一口龍蝦湯,好好味﹗好濃的蝦味﹗可惜我依家唔飲得﹗我好乖呀﹗放監還放監,都有忍口﹗

鮮蠔周打湯...HEHEH...我都試了一口,啲蠔未打蓉晒,所以好有質感﹗


呢個洋蔥湯就是我架啦﹗好甜洋蔥味﹗下次我都要自己試下煮先﹗

之後上主菜啦﹗

原隻乳鴿釀意大利飯 $248

我同阿旺一致認為個乳鴿是3個主菜中最好味﹗超級推介﹗
乳鴒已經預先起骨,只淨4條骨,第一次食乳鴿可以食得咁有儀態
淨係食手工都值回票價啦﹗
黑松露配意大利米極之惹味﹗加埋啖啖乳鴿肉,真係VERY GOOD


日本鹿兒島無菌黑豚配燒汁 $228﹗


煮得剛熟﹗不過其實我覺得可以生少少,但大廚話大部份的香港人都接受唔到﹗HEHEH...我都明嘅﹗


澳洲羊仔鞍配紅酒汁 $248。

我無份食﹗不過阿旺話食完乳鴿同鹿兒島黑豚,呢個有少少比下去﹗


HEHEHE...重點推介呢個伴碟- 忌廉薯仔﹗真係好好好好味﹗唔係我要戒澱粉,我會要求煮一碟比我一個人食﹗﹗﹗


地址: 跑馬地昌明街8號地下
電話: 2575 6883

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...