2012年12月14日 星期五

結婚5週年晚餐@金雀

 



























其實好想今年都繼續去Harlan's食個semi buffet lunch慶祝,再去尖沙咀影下燈飾,不過因為阿旺夜晚要聽talk,又好難請2日假,所以今年留返星期一先同兩個囡去迪士尼!

咁都唔可以完全唔慶祝嘅,簡簡單單去金雀据扒!唔知點解,我對港式西餐据扒有一份情意結,可能因為細個同姑媽,表姐去据扒係我最開心的事!

$130一個牛扒餐,有多士﹑餐湯﹑鐡板上的牛扒﹑餐飲...呢啲老牌扒房,係今日租金不斷加的香港,真係買少見少﹗大部份已經比大集團/ 快餐店取締﹗


我鍾意多士多過餐包,餐包我多數比阿旺食...heheh..
我飲紅湯
阿旺飲白湯
我的黑椒牛扒
2個都飲凍檸茶
最後去滿記食甜品,sweet一下﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...