2012年12月28日 星期五

BLOGGER活動: CLARINS BEST OF THE BEST 三大皇牌產品試用




好 開心得到法國護膚品牌 CLARINS 的邀請試用佢地 BEST OF THE BEST 三大植物科研皇牌面部產品: FACE TREATMENT OIL 面部護理油﹑SHAPING FACIAL LIFT 纖顏緊緻精華和 DOUBLE SERUM 賦活雙精華。收到邀請的時候實在有點受寵若驚,因為我唔是 BEAUTY BLOGGER嘛,我地媽媽BLOGGER,好少會被護膚品牌睇中,仲要是CLARINS ...HEHEH...我一向有用開...所以特別開心﹗

試用產品之前,PR特意安排我到佢地中環的CLARINS美妍中心,親身體驗佢地獨有的以全人手方法測試肌膚的 FACE TIME 30,從而選擇出適合我的 FACE TREATMENT OIL同詳細介紹產品的用途及用法。

先 講講 FACE TIME 30,美容師用手同一面鏡為我檢查皮膚,再同我講解一下我的皮膚狀況,做完真是嚇了一跳,原來我面部的水腫真的十分嚴重,我一直以為自己是肥面唔肥身的 人,原來我的包包面,都是水腫來的﹗其次是皮膚比較乾,HEHEH...呢點我知道...我一向都乾,冬天仲好易敏感同紅腫,最弊仲要懶...今次之後我 真是會好好比心機護膚啦﹗因為做測試的時候,我以為我自己在照 "照妖鏡" 呀 (我暈啦)﹗好在皮膚尚算有彈性,未有鬆弛的問題。

皮膚 測試之後,美容師為我揀咗三檀護理油(適合乾性皮膚用),另外2款分別是: 蘭花 (適合一般肌膚)及蓮花 (適合混合性/ 油性肌膚)。其實我陀大頭妹之後就開始用三檀護理油,因為懷孕期間,我偏向用植物性全天然的護膚品,而且佢除咗搽面,仲可以搽肚,連埋佢另一皇牌 STRETCH MARK CONTROL抗紋身體乳霜一齊用,我生完大頭妹同小丸子,都真係一條肚紋都無 (HEHEH...大家如果有興趣的話,我可以開一篇BLOG講下)﹗不過我比較懶,通常是覺得自己好乾/ 已經開始紅腫先用 (大家不要學我),所以1支用了超過一年﹗美容師聽到之後就教我將三檀護理油,混入CLARINS的TONING LOTION溫和爽膚水一齊用,而且可以根據當日的皮膚狀態,只行加入 1-3滴護理油,乾啲就加多啲,試過之後,我完全愛上呢仲用法﹗如果真是好乾,仲可以將1-3滴三檀護理油直接搽係面上。

Face Treatment Oil 面部護理油售HKD$380/30ML


前面個支是我陀小丸子的時候買的,用到依家都未用完...証明我有幾懶...依家學識咗加入爽膚水用,我會勤力啲架啦﹗


我都愛上咗呢支爽膚水﹗


可 能大家未用過的人會問,直接將油搽上面會唔會好油呢?其實想皮膚狀態好,水油平衡是很重要的﹗肌膚缺油要補油,缺水要補水,如果你皮膚明明是缺油,你只是 不停補水,是解決唔到皮膚問題,道理就好似你肚餓,然後不停飲水,你是唔會飽的 (HEHEH 忽然覺得自己好似講緊黎明的金句)﹗

用完爽膚水同面部護理油,就可以用
Shaping Facial Lift 纖顏緊緻精華啦 ﹗佢可以幫助去脂﹑排水﹑促進新陳代謝,以達到纖面的功效﹗我來試這產品真是適合不過,用了一星期已經有非常明顯的效果,難怪錄得每18秒賣出一支的紀錄 ﹗有睇開我的BLOG的朋友仔應該都有留意到,我一向都是身瘦面肥 (我媽咪成日話睇我塊面會估我有120磅囉﹗),所以我唔係化晒妝都好少出鏡,但自從用咗呢支纖顏緊緻精華之後,我不時都會係FACEBOOK PAGE 過邊出下鏡 (個人靚咗﹑有自信咗嘛﹗),有圖有真相,我都唔講咁多,大家自己睇﹗
做FACE TIME 30的時候,美容師就係教得咁睇下自己的水腫嚴唔嚴重,依家用咗幾日,已經叫做好咗好多﹗就係下巴下面個兜﹗唔係肥...係水腫﹗
IMG_1437

正常的情況應該係好似下圖咁﹗HEHEHE...因為佢去除浮腫,仲令我左眼的雙眼皮出返嚟﹗希望用耐啲之後,右眼的都會出返嚟﹗



Shaping Facial Lift 纖顏緊緻精華售HKD$560/50ML﹗極加推介比有水腫的朋友﹗


美 容師教我泵5下再搽全面,然後分額頭﹑眼﹑面﹑腮﹑頸,每個位置以掌心用少少力按住7秒,放手再按另一位置,由上而下,最後按頸的時候,可以順便以中指輕 按耳後的穴位﹗因為是針對整個面部的淋巴,所以一定要全面做﹗至於係唔係一定要泵5下呢(好似好多,而且會好肉赤)?最初用的時候最好照做啦﹗

最 後到DOUBLE SERUM賦活雙精華,賣點是激活細胞同抗皺,是擁有完美 "水油黃金比例" 的抗老精華﹗美容師幫我試用的時候已經揚言我一定會愛上呢皮SERUM﹗我試用一星期之後,皮膚明顯有光澤,乾紋都改善咗﹗原來佢係將 20種抗衰老的植物萃取精華及生物科技分子以水性或油性分隔,再採用雙管設計,在使用前一刻先新鮮混合﹗

Double Serum 賦活雙精華售HKD$600/30ML。


大頭妹: 咪咪話用完啲皮膚會好似BB咁滑,係唔係即係好似我咁呀﹗


HEHEHE...我呃大頭妹話"LOOK"下塊面咁用就OK...不過佢開始唔信我啦﹗


小丸子: 媽媽話用完會皮膚會好似BB咁滑,我已經係BB唔洗用都滑...咁我就食咗佢啦﹗


有淡淡的花香都幾好味﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...