2012年12月6日 星期四

阿旺的新鞋

YAHOO個邊仲未知點,但BLOG都要繼續寫,希望大家會找到我地的 "新家" 啦﹗哈哈...都不知道要在這個新家住多久...希望YAHOO小編快點回覆我啦﹗

星期二發現我OFFICE的大廈忽然好多人 (簡直是一個奇景),問一問管理員,原來是ECCO開倉,老實講...我並不認識ECCO,不過要在我OFFICE的地段開鋪...應該不會太差吧﹗

開倉價 $450﹗售貨員說是真皮的﹗


阿旺已經有 2對黑色皮鞋,今次買了一對啡色的﹗


都幾靚仔吖﹗


黑色的PRADA,當年叫佢買皮底,佢唔聽我講...之後就無再見過...


灰色的COUR CARRE


唉...YAHOO小編你快啲覆我的EMAIL啦﹗我好怕比個藉口自己唔再寫BLOG﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...