2012年12月13日 星期四

赤柱一日遊


 

今日係我同阿旺結婚5週年,不過今年無請假,原因是...因為有個無良心的人唔記得咗,仲報了名去聽講座 (阿旺要讀書啦﹗正正經經讀返個degree,咁我無理由叫佢唔好讀書,陪我慶祝架?﹗)。好彩...今日PR姐姐幫我約咗LADY SVENSON做HAIR TREATMENT,做完可以匯合阿旺係銅鑼灣食晚飯。其實我覺得我好大方架啦﹗今年拍拖11週年無慶祝,結婚5週年又唔慶祝,其實打機係唔係真係咁重要呢?重要過屋企同老婆?﹗我問佢...佢仲答我佢玩個GAME真是有個別名叫 "小三",真是吹脹﹗

講返我個赤柱一日遊,之前大頭姨姨係 GROUPON 買咗 ROCKSALT的團購,$398的2人套餐,有2杯餐酒﹑2客龍蝦湯﹑4隻蠔﹑1份煙三文魚沙律﹑1隻龍蝦﹑1份牛扒﹑1件心太軟﹑2杯餐飲﹗真是非常非常抵食﹗買完之後上 OPENRICE睇,哈哈,評分好差,不過我地去食的時候反而有驚喜﹗食物質素不錯,以GROUPON的價錢來講,仲係非常抵食﹗

3:00幾入到赤柱,先去食西多士,4:00幾已經售罄啦﹗
同平時食開的真係有分別,不過我都係鍾意有糖漿的﹗
去到邊個公園都係行來行去﹗
行咗幾十個圈﹗
之後仲去識男仔﹗
玩到妹妹等到發脾4啦﹗
其實係扭抱
套餐的生蠔
龍蝦湯



烤雞南瓜長通粉













全日唔洗瞓,有用唔盡的精力﹗
用爺爺嫲嫲係度,我可以慢慢食啦﹗
我仲未嬲完,你快啲諗辦法氹返我﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...