2012年12月27日 星期四

BLOGGER活動: 體驗 Lady Svenson


早係個幾2個月前收到PR的邀請去LADY SVENSON 體驗佢的地的HAIR TREATMENT,不過因為當時岩岩做完 "負離子直髮",所以一直無去試,因為剛剛做完負離子係唔可以會任何TREATMENT,否則會影響直髮的效果嘛。

 上星期再收到PR姐姐的邀請,我就即刻去試啦﹗因為我生完小丸子之後的脫髮問題好嚴重,我都想問下專家。其實懷孕的時候係好少甩頭髮的,生完之後甩頭髮比較多係正常的。不過我今次真係甩得好恐怖,恐怖到工人姐姐清潔浴室的時候,都忍唔住問點解我會甩咁多頭髮。最慘係洗的時候甩得多,之後吹髮一樣甩得多,仲要我本身已經唔係髮量多的人,真係甩到心都寒埋﹗

consultant話要睇下有冇產後脫髮問題都睇2樣野,第一樣當然係睇下甩咗的頭髮有冇生返出嚟,咁我都有生返新的頭髮,所以我依家頭頂有好多短短的頭髮﹗其次是要比較下新生出嚟的頭髮,是否和之前的頭髮一樣健康?﹗我新的頭髮真係比之前的幼﹗﹗﹗consultant 話呢方面就要注重一下食物的營養﹗(oh...所以話坐月補好身子好重要呢﹗)

講解完就開始做treatment啦﹗consultant話我個頭皮比較油(佢話其實好多亞洲人都係,同埋我地女士好鍾意用完頭髮好柔順的洗頭水都有關係),所以我今次個treatment主要係針對清潔頭皮的﹗其實自己睇返我的頭髮相都覺得好恐怖,做完負離子之後,我已經無用任何髮型用品,但原來日日洗頭都咁污租﹗


下面幅圖是女性脫髮程度的參考圖,consultant 話如果脫髮的程度去到第2行左邊第一幅,想頭髮生返到第一行的右一,已經是好難,要花好長時間。但想由右一去返中間就容易好多,所以有脫髮的問題,應該盡早處理﹗

呢幅係女性脫髮程度的參考圖

大家睇唔睇到啲水變得好濁?﹗

就係平時洗頭洗唔到的頭油同chemicals﹗(好恐怖﹗)

搽營養液

按摩

最後焗10分鐘﹗

救命...睇見呢幅相(放大200倍)...我自己都覺得恐怖﹗

做完treatment,啲油脂污垢真係少咗好多﹗

毛囊黃黃啡啡的就是平時洗唔乾淨的頭油。

做完treatment之後,頭肉都白啲﹗










沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...