2013年8月9日 星期五

荃灣公園




上 上個星期日,去完如心廣場之後,見到樓下有個公園,帶大頭妹同小丸子入去玩一轉先走﹗其實屋企附近都有個鰂魚涌公園,但唔知點解星期六﹑日的時間永遠唔夠 用,好似半年先去到一次 (岩岩上星期日去咗),剛剛的星期日,我地就好有效率,一早 9:20睇怪獸大學的早場,之後返屋企午睡,午睡完食個TEA,就出發去鰂魚涌公園,玩大約半個鐘又去食個EARLY DINNER,咁夜晚就有得好好休息下﹗

其實有咗小朋友之後,尤其係大頭妹大個之後,星期六日都無得休息,成日想安排節目比佢,等佢唔洗 成日 "悶" 係屋企,佢地兩個真係連工人姐姐出去丟垃圾都想跟出去,為的就係想出街,真是好可憐﹗成日我已經盡量係阿旺要返學的夜晚都帶佢地出去玩架啦﹗有時放工早, 又會同佢地去樓下個細公園﹗

HEHEH...似唔似女泰山,我估小丸子應該唔可以著豹紋衫﹗


大頭妹次次都係 "行來行去"﹗

好鍾意鐘,成日問我幾多點﹗

小丸子就去玩搖搖車,小朋友...好似唔岩你玩喎﹗

一上架搖搖車,就唱 WHEELS ON THE BUS﹗

不過夏天去公園,我最多都係頂到 30分鐘,唔知點解 5-6點都仲係好熱﹗


真係熱到溶咗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...