2013年8月9日 星期五

我的美麗日記試用報告



上次去完 《我的美麗日記》首個美麗聚會,收到一大盒最新的我的美麗日記面膜,雖然我好懶敷 MASK,但點都要試下﹗不過試新野之前先用舊的,睇下有咩分別﹗

今日有請我個BLOG最型仔的男 MODEL 陳旺做示範 (HEHEHEH...我個blog得一個男 MODEL,佢一定是最型仔/ 最靚仔/ 最 man/ 最chok 的﹗)

呢片是舊款的﹗明顯地有啲位,好似鼻尖係敷唔到,不過可能敷係男生面上,男生面部大啲...哈哈哈﹗我知道我的美麗日記就嚟出男士面膜,期待中﹗

敷完之後,我叫阿旺用晒 CHOK的樣,自拍一個﹗其實佢的皮膚真係好好,又唔洗點 "打理" 個下好﹗


(一星期後) 呢片是新款的﹗鼻尖都敷到,額頭邊邊都位亦都敷到﹗呢個就係新剪裁的改良地方啦﹗

都係個句...其實佢都唔洗打理佢的皮膚,不過佢都有一星期一次清潔﹑磨沙,同埋每日用 "花水",真係每朝好似 "淋下花" 咁就出得門口﹗


到我示範啦﹗

呢片係舊的,個鼻位真係短少少,我敷都一樣敷唔到﹗

(一星期後) hehehe...我一邊暗女瞓一邊敷 mask,因為我行開只是一陣,佢就跌咗落床,所以有時我地媽媽話一步都行唔開,係真架﹗﹗﹗


敷完有冇覺得亮白咗呢?﹗

今次阿旺敷的係 "蘆薈",因為佢好抗拒任何美白的 mask,所以蘆薈就最岩佢啦﹗

我就用白米,因為上次去我的美麗日記個event的時候,試上手覺得好正﹗


售賣點: 萬寧獨家發售

網址: www.beautydiary.com.hk
FACEBOOK:
www.facebook.com/MyBeautyDiaryHK

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...