2013年8月13日 星期二

唔做黃面婆﹗﹗﹗

其實我自從睇完中醫調理身體之後,我肥咗 6-8磅,依家我最怕的事是坐地鐡有人讓位比我坐﹗﹗﹗

其實唔係誇張,讓坐事件都幾經常發生,我通常都唔坐,但試過有一次,有一位男士讓位比我坐之際,忽然地鐡又 "chok chok" 下,個位男士嚇到即時企起身,扶我坐底﹗我又唔知點講好...唔通同佢講...其實我 bb 15個幾月前已經出咗細
...依家個啲...係 "脂肪" 而唔係 bb...(我心諗我個肚都唔係好大啫)。不過之後我就決定唔再 HEA﹗成功咗一兩個星期啦﹗現已打回原形﹗﹗﹗

唔做黃面婆的第一步是勤力護膚﹗每次做完導出,見到黃黃的綿花,我都會好驚...


我又好勤力用 CLARINS的
Shaping Facial Lift 纖顏緊緻精華

HEHEH...真係好有效架﹗我就係因為咁...唔覺自己肥咗啦﹗


最初用的時候,我都影咗好多幅先影到一幅我覺得唔太肥的﹗

IMG_1437

到依家隨意影都係咁上下﹗(大家可以自己試下,我依家自己成日都會咁樣CHECK下自己的水腫狀態﹗


嘩哈哈﹗條褲幾 "貼身" ﹗

上海師傅做的 FUSION裙仔,帶點 "旗袍" 的感覺﹗


N年前的﹗

都係 N年前的...

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...