2013年8月27日 星期二

大頭妹第一次睇音樂劇@《百老匯星 SING聲》



上個星期四,帶大頭妹去欣賞 「樂之優兒」的暑期音樂劇《百老匯星SING聲》,可能大家未必認識
樂之優兒,不過相信大家一定會認識 HARRY哥哥。是呀﹗就是我地 7-80後兒童節目主持的 HARRY哥哥啦﹗他就是今次音樂劇的總監﹗

不出我所料,大頭妹真的十分喜歡音樂劇,全程都睇得好投入,去到中段年紀較細的小朋友入後台休息的時候,佢仲喊起上嚟,佢以為小朋友唔見咗,真是好可愛﹗
其實唔止大頭妹,我都覺得好精彩,60位小朋友,訓練了 6星期,其中好多都只是大頭妹的年紀,真是十分佩服﹗哈哈哈...有時我要 "控制" 我兩個囡都唔易,單單要大頭妹企定定/ 坐定定 (即是聽指令啦),都有一定的難度 (要控制小丸子更加是無可能),仲要是一大班 3-5歲的小朋友 (主要成員當然是大個少少的小朋友啦),要訓練佢地一邊唱歌﹑一邊跳舞,我相信導師同小朋友都下了不少苦功﹗
HHEHEHEH...大頭妹第一次睇音樂劇好興奮呢﹗


地點是柴灣青年廣場的 Y-THEATRE,全場爆滿呀﹗



睇下大頭妹笑得幾開心﹗﹗


小朋友出場啦﹗


我仲未有睇自己小朋友上台的經驗,不過我估如果見到自己小朋友上堂表演,一定會好感動﹗



我覺得呢場好得意﹗


睇下大頭妹睇得幾投入﹗

中間仲加插芭蕾舞表演﹗



5歲的CELINE 唱 "POWER OF LOVE" 真是充滿 POWER的聲線﹗


最後全場換上金色的舞衣﹗

當然唔少得有 HARRY哥哥出場啦﹗


唔知係唔係長期身處係小朋友的世界,我覺得 HARRY哥哥保養得好好呀﹗﹗


過了一個好精彩又開心的晚上﹗


想認識多啲樂之優兒,可以去佢地的網頁睇睇﹗
FACEBOOK PAGE: www.facebook.com/LZYEHK
網址:
www.LZYE.com

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...