2013年8月29日 星期四

小丸子 16個月成長誌

今個月的成長誌又遲咗,我成日都覺得我花唔夠時間係小丸子身上﹗不過其實諗深一層,我的確無可能可以花同大頭妹同期的時間係小丸子身上,以前得一個,依家有兩個,除非我唔理大頭妹啫﹗
今個月無上磅,之前係婆婆屋企磅過一次,已經有 30磅,上次去 WE嘩﹗充氣嘉年華的時間度過高,有 80CM啦﹗其實佢坐係大頭妹旁邊,真是好似仲大舊過大頭妹﹗企係度的時間就明顯矮啲囉﹗


16個月的小丸子講多好多野,我地同佢講完佢會跟我地講一次,尤其是要食的時候,不過發音當然唔準確啦﹗
CAKE/ TEA/ MILK/ 糕糕/ CHEESE都識講,另外仲有抱抱/ 地地/ 街街,每日返屋企就叫我抱抱,又會拖我去門口叫我去街街﹗

認知能力都唔錯,基本上已經明白我地大人講咩,叫佢掉垃圾/ 比返個奶樽工人姐姐(基本上會自動自覺做)/ 出街自己去攞鞋...

食野方面,HEHEHEH...第2個真係無第一個咁緊張,除咗汽水/ 花生,平時我食咩,佢問我要,我都幾乎會比佢食﹗有時晚餐唔肯食粥,就埋枱同我地一齊食飯囉﹗

睇佢個狼胎樣﹗




識自己 "MEET" 包包食﹗


下個月開始,小丸子會一星期上 2日 playgroup啦﹗星期六﹑日都要上 playgroup﹗希望佢唔會覺得辛苦啦 (又希望我唔會覺得辛苦啦)﹗因為一早已經幫小丸子報了一間區內的幼稚園 playgroup,好平 $650一個月/ 4堂 (不過有假期/ 打風就無得補堂),一堂是 2小時,有茶點食,我覺得幾好,但我又唔捨得 KIDS SQUARE嘅 MS. HO,所以就兩邊都一齊上囉﹗下星期就上第一堂,都真是要睇睇環境,一堂是星期六 9:30,一堂是星期日 10:00,但是係灣仔,真是星期六日想瞓晏少少都唔得﹗﹗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...