2013年8月3日 星期六

扭奶丸子

其實我估有好多媽媽都有一個疑問,BB到底要食幾多奶呢?大頭妹同小丸子頭 2個月都是全媽媽奶B (大頭妹頭 2個月,小丸子頭就 3個月都是埋身餵),所以其實佢地 BB的時候,我都唔知佢地食幾多架﹗不過其實從泵奶可以估到少少,當年大頭妹,我只泵到 4-6OZ,用樽餵佢,佢亦只是食到 4OZ到。到小丸子的時候,我可以泵到 8OZ,用樽餵佢,佢食完 6OZ都喊 (當時醫生要佢減肥,叫我地比 5OZ佢食,我地偷雞比 6OZ﹗)。

之 後到小丸子 1歲,返健康院話唔洗減肥,返返去 97%成長線,我地又比返足佢食,有得食 8OZ 一餐,但有時佢臨瞓個餐要食 12OZ﹗最近唔洗返健康院,不過又開始有人同我講小丸子好似太 "瘦",我地都覺得最近佢好似 "瘦" 咗,上次同佢去 NICHOLAS & BEAR買靚衫,佢試著 2Y都爆晒衫,大頭妹著就好似公主咁,佢著就好似 "BEAR" 咁﹗﹗﹗之後同佢上磅磅下啦﹗OMG...30磅﹗又上返百幾成長線﹗﹗﹗即是又要開始同佢減肥﹗﹗﹗

夜晚餐奶同常係 10:00飲,但大頭妹通常都唔會即時飲,每日都要講一輪”耶穌" 先飲,所以到 10:30大頭妹飲自己支奶的時候,小丸子見大頭妹有得飲,而自己無得飲的時候就會扭奶 (佢又唔記得,其實自己 10:00的時間已經飲咗 8OZ)﹗


一飲到就乖乖地瞓啦﹗﹗﹗


HEHEHE...有 VIDEO睇,睇下佢個幾行眼淚﹗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...