2013年8月15日 星期四

WE 嘩﹗充氣嘉年華@數碼港


再次多謝 PR 的邀請﹗上星期六約了國皇之家一齊去 "WE嘩充氣嘉年華@數碼港" 玩﹗大熱天時有什麼好過,可以一邊比小朋友 "放電",自己又可以一邊涼冷氣
﹗﹗﹗雖然明知沒有太多遊戲適合小丸子玩,不過我最終都帶埋哩隻豬仔去,大頭妹通常都唔比妹妹坐 BB車,佢覺得 BB車是佢嘅,所以帶妹妹出街都幾辛苦,好彩最後都幾 2-3個遊戲岩小丸子玩﹗

一去到就玩 "
We嘩!我要做騎師",大頭妹自己揀 PANDA﹗佢一見到就同我講佢要住 PANDA啦﹗

其實哩個遊戲是訓練小朋友手腳協調,但好明顯...大頭妹的手腳唔係好協調,全程都是我推車...我明明見其他細啲的小朋友都識玩﹗


後來 MANCENT爸爸有講,原來馬仔會易啲,PANDA會難小小,不過其實都好明顯,大頭妹係無咩運動細胞﹗

HEHEHE...小丸子唯一可以玩的 "活動" 遊戲﹗



好彩小丸子岩岩好 80CM﹗最近好似又高咗呢﹗


玩得好興奮呢﹗

We嘩!小丑魚奇幼飄流,大頭妹最鍾意玩哩個遊戲﹗


再次表現出無咩運動細胞,可能我地真係要多啲帶佢去公園啦﹗﹗﹗

其實我同阿旺都覺得...哩個遊戲好似 "走難" 咁﹗小丑魚個口一開,小朋友就全部一齊衝入去﹗

大頭妹次次都包尾,如果真係走難就大鑊了﹗

又非常守規矩,人人都係旁邊上,佢又要去返 "原位" 上 (但又唔夠力上)﹗


搞到工作員要跟全佢。


其實魚的另一邊係滑梯﹗


之後我地 "匯合" 國皇之家,一齊玩下沙,終於可以坐低休息下﹗


四個小朋友一齊玩沙﹗啲沙的 TEXTURE好得意,是瑞典入口架﹗




小丸子邊度可以坐定定,玩咗一陣就去 "搬櫈"﹗


之後再去玩 "揸牛奶" ﹗

今次玩完之後,返屋企一見某奶粉廣告就同人講佢自己都識揸牛奶﹗

HEHEHE...小丸子仲大打過大頭妹囉﹗一下就揸到﹗

今次係數碼港,第一次出現 WE 嘩﹗水上飄﹗



影返張全家福先﹗

排隊都咁開心﹗


其實...佢地講緊咩呢?﹗HEHEHEH...唔通係講緊我地﹗

We嘩!抓抓樂是唯一一個有獎品的遊戲,啲獎品都唔錯架﹗


睇下小朋友玩得幾開心﹗

小丸子無份玩,就要我地同佢行樓梯,我行咗 2轉就叫阿旺頂啦﹗


佢的手臂...同腳瓜...真係一節節...節瓜丸﹗

大家睇完如果都想帶小朋友去玩的就要注意啦﹗佢地下期會係荃灣廣場﹗

WE嘩充氣嘉年華@荃灣廣場
日期: 8月23日至 25日
時間: 1:00 - 8:00
票價: $20-$80 (免費入場)

FACEBOOK PAGE: https://www.facebook.com/WeWaLand

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...