2013年8月1日 星期四

飲茶@荃如心廣場 "彩晶軒"

上星期日出席荃灣如心廣場的暑假活動,哈哈哈,為免自己遲到 (帶住2個小朋友的我...真是成日遲到...),一早就約埋媽咪同大頭姨姨去如心廣場的彩晶軒飲茶﹗

呢個小朋友名副其實是 "手瓜起腱食野唔洗比錢" 啦﹗(因為有婆婆埋單嘛﹗)

大頭妹最近都好似肥返少少﹗增肥成功﹗


未有野食的時候,食住自己的動物餅先啦﹗

點心到啦﹗食物水準都幾好,又夠熱 (大頭婆婆食野最緊要熱,夠熱佢就話好食架啦﹗),不過我覺得選擇唔太多,而且可能我地飲 1:30,連乾炒牛河都可以賣晒﹗

炸物的水準不錯﹗


沙律蝦角...可惜用上千島醬﹗

我以前唔食咸水角架,唔知點解陀大頭妹的時候好鍾意食,依家就愛上咗啦﹗

蒸魷魚都好味﹗


燒賣我無食﹗

牛肚都好味﹗


蝦餃我無食﹗

珍珠雞就好迷你﹗

馬拉糕好味﹗小丸子都食咗一件﹗

叉燒餐包是大頭妹的至愛﹗


佢話要豬爸爸面...呢個小朋友...原本同我坐架,之後要調位同爸爸坐﹗

hheheheh...今次到我豬妹妹面﹗


佢好開心架﹗


大家記得 LIKE埋我地的 FACEBOOK PAGE呀﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...