2013年8月26日 星期一

生日飯@生記海鮮飯店

哈哈哈...8月尾仲寫生日飯,無辦法,我的同學們真是太忙啦﹗7﹑8月生日之星一齊慶祝,約來約去...最後都仲有一個 8月之星無法出席﹗今次我地去灣仔的生記﹗點了鹽焗雞﹑菠蘿咕嚕肉﹑豬潤莧菜﹑蓮藕餅﹑泥鯭粥﹑菜心炒牛肉﹑紅燒豆腐﹑椒鹽鮮魷。推介鹽焗雞﹑菠羅咕嚕肉﹑蓮藕餅﹗真是好好味﹗小丸子自己一個食了一整塊蓮藕餅呢個小朋友點解喊得咁可憐?因為唔比妹妹坐 bb車囉﹗其實我已經事先 5:00幾的時候打返屋企同佢講,一陣帶佢同妹妹一齊出去食飯,要比妹妹坐 bb車,佢要自己行,媽媽先可以帶晒 2個出街。可惜出門口的時候,一樣喊住話要坐車,話唔帶妹妹去﹗上到地鐡都仲唔順氣﹗唔順氣都無辦法,我唔會因為咁而掉低阿妹嘅,呢個是媽媽的公平原則﹗﹗﹗


我覺得好好味﹗可能好耐無食過,以前好似一定要訂位的時候訂定先有得食﹗下次要同阿旺去食先得﹗

以前食又唔覺得好好味,今次食覺得好好味呢﹗我成日覺得生完大頭妹同小丸子之後,口味同以前唔同咗?﹗大家有冇呢個感覺?﹗唔只陀的時候,生完都會唔同咗﹗真是好奇怪﹗

豬潤莧菜菠羅咕嚕肉,其實好好味,不過因為唔係用新鮮波菠蘿,要扣分﹗

菜心炒牛肉

紅燒豆腐,豆腐好滑,好好味,小丸子都食咗好多﹗

椒鹽鮮魷...上枱的時候...大家都呆一呆,好細碟﹗

未開飯之前,小丸子自己扮食﹗


睇佢食得幾滋味﹗其實...佢隻匙
羹咩都無﹗﹗﹗得佢自己的口水﹗﹗﹗


帶晒筷子/ 口水肩比呢個小朋友...佢咩都無食過﹗


生記海鮮飯店
灣仔軒尼詩道 107-115號 2-3樓
電話: 25752239/ 25752236
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3024






沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...