2012年8月3日 星期五

小丸子3個月啦﹗


唉吔﹗因為今個月唔洗返健康院,過晒期先記得寫小丸子的成長日誌﹗

小丸子依家有 16磅啦﹗我估佢已經上到去大碼B﹗

食奶方面,依家通常 7:00 (媽媽奶) -10:00 (5OZ) - 2:00 (5OZ) - 5:00 (5OZ) - 7:00 (媽媽奶) - 10:00 (媽媽奶)
已經介咗夜奶啦﹗通常夜晚 11:00PM-12:00PM瞓,可以瞓到第2日的7:00AM﹗
不過間中都會 "失手",3:00AM起身食 2啖﹗

依家已經識EERR講野,
我同我媽咪講小丸子識講 "UN GU",
我阿媽唔信,之後小丸子即講﹗
有時仲發到 "MAMA" 個音﹗尤其是扭計的時候,我就會即抱佢﹗
不過...佢當然唔知我是媽媽啦﹗


重溫一下小丸子的成長...我發現我地好少同小丸子影相

岩岩出世﹗得5磅多少少的小丸子﹗


一個月下巴尖尖的小丸子﹗

2個月學識 "倍化術" 的肉丸子﹗

唔知點解...我覺得佢似 "技安" 囉﹗


3個月的小丸子


小丸子的第一幅PASSPORT相,上次去澳門攞回港証的時候影的﹗


點解我2個囡都冇頭髮...都係無得用髮夾的...


自己一早知今次唔會同小丸子影太多相﹗想同佢影返個成長相簿﹗

1個月的時候好slim﹗

2個月的時候就忽然大隻起嚟﹗

3個月要著70碼啦﹗陰公...呢件衫大頭妹先一排都仲有著...著起都冇佢呢個 "爆衫" 效果﹗
我地成日叫佢做MARTIN (心戰爆衫的MARTIN)﹗



媽媽會的電郵,三個月大寶寶的發展:
開始牙牙學語 - 會
開始模仿一些聲音 - 會
能夠回應不同的聲音和手勢 -回應手勢?
對熟悉的事件反應興奮,例如喝奶 - 會
坐著的時候已經可以控制及自己支撐頭部 - 會
趴著時能夠抬起頭部和胸部 - 會
趴著時,可以用兩臂支撐上身 - 會
可以張開和合上手掌 - 會
在平地上可以蹬地 - 會,仲會好開心﹗
可以將手放到嘴巴裏 - 會
可以開始抓住玩具了- 會
父母說話時會微笑 - 會,佢成日都笑﹗ 喜歡接觸其他人 - 咁又唔知喎﹗
開始對人主動微笑 - 會,上次婆婆同佢玩,佢都會笑﹗
面部表情和肢體語言開始豐富 - HEHEHE...成日 "就" 眉算唔算?﹗
可以模仿某些別人的面部表情和肢體語言 - 會,會同我地一齊呻脷﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...