2012年8月23日 星期四

小丸子 4個月啦﹗


小丸子 4個月啦﹗BB的時間真的好珍貴﹗
其實如果有得選擇,我希望遲一年先有小丸子,可以同BB時期的大頭妹玩多一點﹗
然後再有BB,我真是好鍾意小BB

之前沒有在BLOG提及過 (又可能有...不過我忘記了),

其實小丸子是我同阿旺 "計畫中的意外"
懷孕當然不能選擇時間,就當我同阿旺在大頭妹 1歲之後,大家計劃一下應該幾時要多一個的時候...
我地都覺得是 "時候"...點知...就即月 "中" 咗 "小丸子" 啦﹗
所以有小丸子比我地預期早了來臨,是我地 "計畫中的意外" (因為上次 "大頭妹" 努力了半年﹗)。

講到離題了...講返小丸子。

今個月要返健康院打針,我同阿旺都沒有時間,最後由奶奶同工人姐姐帶小丸子去健康院﹗
我事先寫好醫生會問的問題,例如: 小丸子一日食幾多餐奶,幾點瞓覺,大便的時況...
其實我都估到小丸子會超重...只是我估不到...佢超出晒 97%成長線...OMG
醫生話無可能叫BB做運動減肥,所以只可以 "節食"

唉﹗之前小丸子 "細粒" 的時候,我都有問醫生,BB是不是不知飽,
當時醫生又叫我 "FEED ON DEMAND",佢想食就比佢食﹗
現在忽然要 "節食",真是有少少難度,
我地現在比 4OZ佢,佢食完 4OZ,我地一拎開個奶樽,佢一定即喊﹗
有時再比 3OZ佢都食得晒 (即是食 7OZ)﹗
所以好多時都會比 6OZ佢,但有時都仲會喊﹗
我埋身再餵,佢可以照食20分鐘﹗﹗﹗
醫生叫我地一餐比 5OZ佢食就夠了﹗仲要戒夜奶﹗

講起夜奶...上次 3月的成長誌話小丸子戒了夜奶...誰不知一講完,佢就食返啦

今次打2針,奶奶話佢喊得好大聲,仲好長氣﹗
我成日見人地的BB都只是喊2聲,我 2個囡都好怕打針﹗
返到屋企到夜晚都沒有發燒,不過瞓之前都比了退燒藥佢食 (針口都會痛)。
再下一次返健康院就 6個月啦﹗


大頭妹 23磅,小丸子 17磅,相差 5磅,簡直是我同我阿妹的 "翻版"﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...