2012年8月14日 星期二

OLIVIA生日飯@小南國

上星期三約了舊同事吃晚飯,
今次賣甩阿旺,GIRLS' TALK ONLY﹗
幾個女孩子坐在一起,
吱吱喳喳一個晚上,好開心呢﹗

是晚晚餐的地點是尖沙咀小南國,
地點都算方便,地方都幾舒適﹗

前菜: 炸菜

冷盤: 燻魚,很好吃,沒有太多骨﹗


點心: 小籠包,我夾的時候弄破了外皮...肉汁都流走了...

點心: 生煎包勁多肉汁,讚﹗

沙鍋雲吞雞,用爉燭加熱上特別美味呢﹗

毛蟹炒年糕是我到小南國 "必吃" 的菜色﹗



甜品: 豆沙香蕉鍋餅,好味﹗

上次未有買生日禮物給大頭契媽,今次補送﹗
SHISEIDO MAQUILLAGE EYE SHADOW新色,
自己都買了一盒比自己﹗
因為買滿 $500有相中右邊的SKINCARE送﹗
有CLEANING OIL﹑THE SKINCARE SOFTENER﹑MAKE UP BASE,
好似是8月份的優惠,等我遲少少再去買一支MASK先得 (師奶性格)﹗


很久都沒有試過自己一個出去吃晚飯,
原來我已經忘記了一個的寫意﹗


大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...