2012年8月10日 星期五

大頭妹與AMY婆婆哭笑不得的對話﹗



最近因為我同阿旺工作上的需要 (難請假),
加上新工人姐姐未上手,
我地請了阿旺的舊同事幫手照顧大頭妹,
大頭妹叫佢做AMY婆婆﹗


有一日AMY婆婆帶大頭妹落JUSCO,
大頭妹帶AMY婆婆去 "夢之島" (類似冒險樂園),
(大頭妹行入"夢之島" 的一層,一見到間MANNING就會一支箭衝去夢之島)

大頭妹坐上去,個機動遊戲無郁﹗
大頭妹問AMY婆婆: 你無帶錢呀?﹗
(都是阿旺...上次比過一次錢玩...就出事啦﹗)

之後佢地行童裝部睇衫,
大頭妹拿起一件衫: 好靚呀﹗好鍾意呀﹗買吖
就是咁...AMY婆婆就買咗件衫比大頭妹﹗

因為唔熟路,行了2個圈找路回家,
AMY: 唉吔﹗點返屋企呀
大頭妹: 坐的士囉﹗(係商場入面坐的士...)


EHEHEH...自從AMY婆婆照顧咗大頭妹之後,大頭妹多咗好多野講,可能平時工人姐姐同佢講英文,我地同佢講廣東話佢都無咩反應,加上我最近成日都抱住妹妹 (妹妹全天后食奶ING),真是少了照顧大頭妹同佢傾下計﹗我要注意多啲啦﹗


大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...