2012年8月29日 星期三

新工人


自從舊工人姐姐走咗之後,我做了一個多月的全職媽媽,其實幾開心,之前有工人,有時真是會過份依賴,對個囡疏忽咗﹗有時仲會覺得是工人的問題,其實又點會是工人的問題呢?人家收你$3740,你想她幫你湊到個囡 "識飛"?﹗邊有咁著數?﹗

新 工人姐姐一波幾折下,終於 7月尾上班 (DELAY了3次呢﹗)﹗佢係印尼做過2年,新加坡做過2年,沒有來過香港。沒有之前的工人醒目,英文亦馬馬虎虎,做野仲好慢 (可能是香港的節奏太快﹗),不過暫時都算勤力,明顯地間屋比之前乾淨,湊小丸子都OK,大頭妹都肯跟佢,而且佢係香港未有朋友,又未有電話,起碼沒有不 停講電話的問題﹗煮食都算OK,其實我都算好彩,請2個工人煮食都算可以。但暫時日頭都有阿旺的舊同事幫手,所以都睇唔出佢的真功夫,希望之後無人幫手都 搞得掂啦﹗

因為佢做得比較慢,依家好多湊囡方面的事,我地都自己做返跟返晒﹗我反而覺得幾好﹗唔洗下下問工人幫大頭妹刷咗牙未,洗咗面 未,有冇搽CREAM﹗不過阿旺就慘少少,成日做完仲要比我鬧,佢晚晚都幫大頭妹刷牙﹑洗面﹑著返片片先上床,先幾日我地食完晚飯去JUSCO,見都 9:00幾,就幫大頭妹著返條片先落街啦,橫掂之後瞓覺都要著,點知阿旺...竟然可以唔記得瞓覺要著片,掉轉幫佢除片先上床﹗

相信大家 都估到,故事的發展是....大頭妹係床瀕尿﹗﹗﹗我真係嬲到 "癲"﹗﹗﹗日日做的事都可以做錯﹗我趕阿旺出房,我唔想鬧人,佢仲抱埋大頭妹走,搞到大頭妹以為我趕佢走,喊得好悽涼﹗之後我過隔離房接返大頭妹,仲要 阿旺換返張床單,其實可以叫工人姐姐換,不過當時都夜晚 12:00,而且我覺得是阿旺的問題,佢要自己搞返掂 (好嚴厲的老婆)。唉...無啦啦嚇到大頭妹喊,搞到我成晚發惡夢﹗﹗﹗

HEHHEHE...講講下個新工人都可以講咗阿旺...阿旺分明就是我的 "MARIO" 啦﹗


大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...