2012年8月21日 星期二

西班牙蜜瓜 拼 PARMA HAM

因為未知工人姐姐識煮什麼,佢又不能去超市/ 街市,現在每一晚都要頭痛吃些什麼﹗
星期六的時候,我地去JUSCO入貨,買了 $7XX﹗
其中買了一個西班牙蜜瓜,有得試食,真是好好味﹗
阿旺話同平時的真的有分別...因為旁邊新疆的...只要 $19.9 (我牛咁眼望實)﹗
最後...當然買了西班牙的...不然都不會有這個BLOG﹗
(其實都只是 $3X﹗)


西班牙蜜瓜拼 PARMA HAM﹗真的特別美味﹗



澳洲西冷 $108/ 2 PACKS (4件) 抵食﹗阿旺可能肚餓,要我整薯蓉﹗



開埋屋企支 BELLINI...阿旺寧願落多一次SUPER,都要買支橙汁去整 FUZZY NAVEL ﹗



我的一杯多橙汁少BELLINI,佢的一杯多BELLINI少橙汁﹗




最後...我地為了一個 $3X的蜜瓜,買了 $1XX的PARMA HAM﹗
一PACK $54的牛扒,又要買 $3X車厘茄﹗
仲為了食西餐,在沒有特價的情況下,買了TROPICANA的橙汁﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...