2012年8月9日 星期四

血拼BB展﹗


上星期六去咗BB展,是我第一次去BB展。
之前2次陀B都無特別入去,因為好怕同人迫﹗
不過臨時約了一個餵奶巾的SUPPLIER見面﹗﹗﹗
遲啲我的FACEBOOK SHOP會有餵奶巾賣啦

不過一個媽媽入到去BB展...又點會唔買野吖?﹗
最後我都敗咗好多野返屋企,好彩有阿旺係度


第一站去買書,見好多媽咪都有買呢個系列的故事書。
"上學的第一天" 一定要買比大頭妹睇﹗


教小朋友時間的遊戲卡 "HICKORY DICKORY DOCK﹗
雖然大頭妹呢個年紀學時間好似仲早,不過佢好鍾意呢首兒歌﹗

仲買咗PUTTO的濕紙巾,貪佢出街用方面啲﹗


仲有CCK皇牌睡袋,行晒成個BB展,摸來摸去都是佢質地最好。
本來想2個囡一人一個,孤寒旺唔比買2個﹗買得一個點分?﹗
最後比小丸子用,因為佢比較怕凍,上次比我冷親佢流鼻水
阿旺見到問我點解唔比大頭妹用?﹗得一個係得一個有得用架咋喎﹗

呢件唔係買的﹗
去HUGGIES的COUNTER影幅相放上FACEBOOK就有啦﹗
HEHEHE...我幫阿旺影的時候搞錯咗,放咗段片上去
阿旺話佢實比人笑到面黃﹗我話邊有人睇吖﹗

$20/4盒,最近都是比小朋友果汁大頭妹飲...都係唔好再飲檸檬茶啦﹗


呢支係贈品﹗為咗呢支贈品...我買咗下面的東東﹗

買了2支洗頭水﹑1支泡泡浴 & 1包REFILL﹑1支FACE CREAM﹗TOTAL $600幾﹗
就是為咗支FREE GIFT﹗EHEHEHEH...



大家LIKE咗我地個FACEBOOK PAGE未呀?﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...