2013年4月11日 星期四

洗鼻鹽水



2 個囡輪住病,大頭妹成日 2行鼻涕,最近氣管敏感又嚴重咗﹗今日班主任直頭打比我問我有冇人可以提早去接大頭妹放學,話佢咳到好辛苦咁,不過無發燒﹗小丸子又係,成日 2行鼻涕,阿旺話好耐都無聽過佢氣管係清的,成日都有啲 "hur hur" 聲﹗最慘係夜晚瞓覺,2個一瞓底就鼻塞。大頭妹鼻塞就好忟,但瞓到。小丸子就唔識忟,不過就瞓唔到。星期六帶大頭妹去睇醫生,講起星期三同佢去完公園佢就不停咳啦﹗醫生即刻話依家空氣污染水平咁高,其實係唔應該帶小朋友去公園,銅鑼灣都唔好去﹗空氣污染指數過 100,有氣管問題的小朋友應該留係屋企﹗大家媽媽真係要好好記住﹗

有 BLOG友媽媽教我用洗鼻鹽水可以幫助通鼻塞,仲可以放個切開一半的洋蔥係床頭,都可以幫助通頭塞,話外國其實好普遍,因為佢地其實唔會隨便比小朋友食藥 (上次同小娜執媽講起,佢都話美國的醫生只會開退燒藥比BB,成日帶小朋友去睇完醫生都唔會有藥食﹗)。其實之前小丸子都用過洗鼻鹽水,去ST PAUL睇醫生,醫生開咗支細細地的鹽水,話可以幫助舒緩鼻塞,小B唔好食咁多藥,可以用鹽水噴下鼻,工人姐姐話用完之後,有時啲鼻水會自己流出嚟,不過細細支一早用晒﹗

之後我LUNCH TIME又走去買咗支安鼻靈潔鼻海泉,我見佢話100%天然成份,嬰兒都用得,仲話有幫洗走致敏原,有助減少過敏,即係阿旺都用得﹗佢成日都鼻敏感,去親某大型時裝店都打噴
嚏 (所以我好少係呢間野買BB衫,雖然啲款又靚又唔貴)。

唔打功效啦﹗大家自己睇啦﹗


哈哈,用完之後發現佢仲有一個好處,就係同大頭妹清潔鼻孔的時候易咗 (不過佢會反抗)﹗講起上嚟,又比我發現工人姐姐的偏心野,點解我從來未見過小丸子有鼻屎痴住個鼻,但我成日放工返屋企都要幫大頭妹挖鼻屎?﹗定係 BB係無鼻屎嘅呢?﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...