2013年4月5日 星期五

大頭妹第一次到髮型屋剪頭髮



清明節假期,第一次帶大頭妹到髮型屋剪頭髮﹗因為大頭妹頭髮不多 (又長得慢),其實一直都是由我 "操刀" 的,再之前就是舊工人姐姐剪的,佢星期日放假,成日都會同同鄉 "互剪" 的,技術都幾好,所以大頭妹就快 3歲人仔,都未去過髮型屋剪頭髮﹗

我 見佢留來留去都是得幾條 "毛仔",想一次過剪短少少,再慢慢留過,"安全起見" 都是正正經經去一次髮型屋啦﹗,我去開的一間又太貴 (我的髮型師幫小朋友剪都要 $300,不指定髮型師就好似 $160),阿旺的髮型師又唔剪小朋友,最後經過屋企樓下的髮型屋就問一問啦﹗小朋友 5歲以下 $78,都ok啦,最重要是方便﹗
成日見小朋友剪頭髮都會扭計,之前都有少少擔心,要比一個陌生人剪髮,都應該真是幾驚﹗不過大頭妹全程十分合作,連髮型師姨姨都話大頭妹唔似第一次去髮型屋﹗

大頭妹: 我有少少緊張,媽咪話同我去剪髮呀﹗

預備剪髮啦﹗


我估大頭妹都有少少緊張,全程都沒有什麼表情﹗


先剪後面,我叫髮型師剪到大約到耳仔的長度﹗


開個自拍mode比大頭妹自己睇下髮髮的情況﹗

已經剪好一邊啦﹗

開始剪另一邊﹗

hehehe...小朋友剪髮都有雜誌睇﹗

差不多完成啦﹗

都真係剪咗幾多﹗仲驚大頭妹有少少唔開心,之後無得梳辮子啦﹗

叫佢笑下啦﹗唔洗咁緊張﹗

heheheh...之前應該都真係幾緊張...


完成啦﹗

合埋眼吹吹頭髮就完全啦﹗

剪完髮好hyper,完全影唔到一幅正正經經的正面相﹗

去百佳扭買 mickey mouse復活蛋,第一隻入面有米妮﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...