2013年4月24日 星期三

小丸子第8堂 PLAYGROUP



上 星期六我又可能自己帶小丸子去上PLAYGROUP啦﹗今次仲帶埋大頭妹一齊上﹗因為阿旺要返工,我唔想留底大頭妹一個同工人姐姐係屋企,學校個邊又講過 可以帶埋家姐一齊上,之前都唔會帶大頭妹一齊上,怕會影響上堂,但唔想出門口的時候見大頭妹個可憐樣,就膽粗粗試一次啦﹗

大頭妹的表現都OK,初時唱歌時間都好乖,自己同工人姐姐坐一邊一齊唱歌,到GYM TIME就開始扭要一齊玩,咁我都比佢一齊玩,不過要佢排最後,要小朋友玩先,無人玩先到佢玩。

茶 點的時間老師好好,比大頭妹一齊坐埋去食。不過之後勞作時間就麻煩啲啦﹗大頭妹扭計要做勞作,我最終帶咗佢去RECEPTION AREA講故事,好彩CPDA有好多故事書,睇完故事書返入去,佢都仲係要做勞作,我就比佢係小丸子個份再印多幾下顏色囉﹗最後唱多2首歌就落堂啦﹗


玩玩具時間﹗

哈哈,兩姊妹一齊上PLAYGROUP﹗


今次GYM TIME有好多野玩﹗小丸子玩得好開心﹗


笑得幾開心﹗

要將個波波比家姐﹗

又等食啦﹗

急不及待的樣子﹗

個水杯...是吉的...但佢個樣飲得幾陶醉﹗



要自己收拾食具架﹗

幾開心﹗


勞作時間﹗

HEHEH...好似好欣賞自己的作品﹗


叫佢比我影下...


比姐姐捉住發脾氣﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...