2013年4月18日 星期四

失控

我覺得阿旺唔應該比佢果個美麗動人,但又好耐都無行街的老婆自己行銅鑼灣﹗上星期六,我帶大頭妹去THE MINI WAY做小MODEL,幫佢地WEBSITE入面的BLOG影相,之後阿旺中途加入,做就咗之後我自己一個去行銅鑼灣 (佢先行帶大頭妹返屋企)﹗

其 實我都趕住要3:00返屋企,接大頭妹上唱歌班,不過都有 2個鐘的行街時間,比我買咗 2件 TOPS﹗點知之後入咗IKEA就大鑊啦﹗我買咗 1張兒童枱 (加2張矮櫈)﹑2張食飯用的HIGHCHAIRS﹑1個畫架 (加一卷畫紙同白板筆)﹑一個有4個櫃的矮櫃 (放玩具)﹑6 SETS彩虹碗﹑碟﹑杯﹑刀叉匙﹗淨係IKEA都買咗差不多 $3000﹗都未計我 2件TOPS,真是大鑊﹗﹗﹗

呢件最終無買,因為無M SIZE,我試的是S SIZE,覺得有點細﹗


其實無論COLOUR/ 款式我都好喜歡﹗不過真係好貼...


娃娃裝就真是"善解人意" 得多啦﹗呢件是M SIZE,我最後要了S SIZE﹗

遮肚腩一流﹗

呢件都好靚,不過都無買,都係覺得太貼身,不過佢長身少少,比第一件易HANDLE﹗

仲著得我好瘦﹗

呢件其實係第一件的黑色,生完之後真係要向現實低頭,著黑色...望落真係FIT啲﹗

我鍾意佢個袖位啦﹗簡單得來,又有少少DETAILS位﹗


IKEA要今日先送貨,收到貨裝好再影比大家睇下﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...